Gast Sander h Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Mijn videorecorder, sony slv-se70, onderdrukt de zender op kanaal 46. Die is dan niet meer te ontvangen. De andere zenders hebben geen last.Wanneer ik de recorder er tussen uit haal, de antenne pluggen uit de recorder en in elkaar, is alles ok. Wie weet hier de oorzaak van.
lemoi Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 het kan zijn dat de video recorder zijn signaal op kanaal 46 moduleert. Hij makt in de videorecorder ook een zender aan die hij dan als kanaal 46 naar je TV stuurt.Mocht hier al een ander TVkanaal opzitten dan "overschrijft" hij deze. In de handleiding staat normaal iets ovehet kanaal van de modulator. Dan kan je ook een andere kanaal voor je video recorder insellen ipv kanaal 46. Hopelijk is het eenbeetje duidelijk Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Timm1983 Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 @ Sander h Ik heb ook een Sony videorecorder SLV-E250 deze gebruik ik nog om videocassette's over te zetten op DVD, maar nu ter zake. Ik heb in mijn handleiding gelezen dat kanalen tussen kanaalnummers 32 en 41 UHF kanalen zijn, probeer eens achteraan op de videorecorder waar je RF ziet, dit gedeelte eens te verdraaien met een schroevendraaier, als alles goed gaat zal je dan beeld moeten hebben, want dit moet goed afstemd staan. In je handleiding lees je zeker meer over RF kanalen Bijgevoegd PDF bestand, pagina 13-15 RF kanalen Succes Timm1983 handleiding sony slv-se70.pdf Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast Sander h Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Geweldig. De interne RF stond op kanaal 47. Deze op 31 gezet waarna het probleem over was. Enorm bedankt iedereen. sander
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen