lekkerwokken Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Een paar weken geleden zijn mijn basispakketzenders op zwart gegaan. Ik heb een paar maal gereactiveerd, en 1 uur op SBS6 afgestemd, maar dat heeft niet geholpen. Bellen met CD leverde een extra reactivatie op, maar helaas bleven de basiszenders zwart. FTA en settopbox kanalen werken prima. De aangekondigde vervanging v.d. kaarten is nog niet aan de orde, dus wat is veranderd? Het kaartje heeft het altijd prima gedaan (als het probleem wel het kaartje is). Ik heb een SECA-kaartje en volgens de entitlements is canaldigitaal geldig van? of tot? 2009-03-31. Volgens dezelfde entitlements zijn er honderden ECM's en 1 EMM afgehandeld. Werkt mijn kaartje nu wel of niet goed?
Gast m.boretti Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Ik heb eens een keertje zoiets aan de hand gehad. Een aantal gecodeerde zenders die ik wel kreeg en andere niet. Contact gehad met Canaal Digitaal, en een eindeloze discussie moeten voeren om een nieuw kaartje te krijgen. Men beweerde dat de LNB niet goed was, de kabel te lang, een software fout in de onvanger, etc. Ik heb toch op een nieuw kaartje gestaanrwezen naar mijn contract: nl. bij problemen met de kaart een nieuwe. En raad eens: de nieuwe kaart werkte perfect. Waar het aangelegen heeft, wie weet? Dus ik zou gewoon een nieuwe kaart opeisen bij CD!
Eduard07 Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Origineel bericht van: m.boretti Dus ik zou gewoon een nieuwe kaart opeisen bij CD! Die nieuwe kaart is sowieso al bijna onderweg, toch? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Origineel bericht van: lekkerwokken Werkt mijn kaartje nu wel of niet goed? Dat is een vraag die alleen proefondervindelijk kan worden beantwoord. Ken je niet iemand die ook een CD-abonnement heeft om de kaart ter plaatse te testen? Of een verkoper van CD-ontvangers? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast wanderer Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 @lekkerwokken zou wel handig zijn om te vermelden merk/type ontvanger... en de datum is tot, dus tot 31-03-09 is de kaart geactiveerd, dus ik denk dat de ontvanger het allemaal niet meer kan bolwerken...
lekkerwokken Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Geplaatst: 15 februari 2009 @ m.boretti & Eduard07: Ik heb ook het vermoeden dat het aan 't kaartje ligt. Maar als het echt zo'n getrouwtrek wordt om een vervangend kaartje te krijgen, dan wacht ik het wel af. @ Eduard07: Ik ken hier in de buurt geen CD-collega's, misschien kan ik het kaartje meenemen naar de lokale sat.boer, bedankt voor de tip. @ wanderer: Mijn ontvanger is een laatste versie dreambox 500S. Wat is er mis met die datum, zou dat hoogstens een datum t/m vandaag mogen zijn? Ik heb maar weinig informatie kunnen vinden over die entitlements, staat 1 EMM gelijk aan 1 (re)activatie code?
Gast wanderer Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 canaldigitaal is geldig tot 31-03-2009, dit geef je zelf aan... dus volgens mij is je card gewoon ge-update en staat de datum goed... mijn datum op mijn card is dezelfde...
jaap008 Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 als de pbm niet goed staat heb je ook geen goede beeldrechten terwijl er toch 31-3-2009 op je kaart staat gr jaap
lock Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Origineel bericht van: lekkerwokken Een paar weken geleden zijn mijn basispakketzenders op zwart gegaan. FTA en settopbox kanalen werken prima. Wat bedoel je precies met de basispakketzenders? De publieke zenders Ned.1,2 en 3?? "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen