Ga naar inhoud


TF 7710 HD PVR en Radio 4 Surround


Gast Classic

Aanbevolen berichten

Als liefhebber van klassieke muziek luister ik graag naar Radio 4 surround en neem dat ook op. Helaas zijn deze opnames soms maar niet altijd, al dezelfde dag niet meer afspeelbaar, wat ook te zien is aan het versleutelings ikoontje bij de lijst van opnames, dat wordt half blauw bij verminkte opnames en blauw bij niet meer afspeelbare opnames!

Weet iemand hoe dit werkt of wat er aan te doen is. Alle opnames zijn nooit fspeelbaar te maken op een computer demuxen lukt mij niet.

 

Ik zal degene die een antwoord weet zeer dankbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ken de TF7710 niet, maar zou denken dat je de kopieerbeveiliging kunt opheffen door de opname weer af te spelen en deze gelijktijdig te kopiëren (kan 6x versneld). Of geldt dat alleen voor tv-opnames?

 

Op mijn Topfield 5500 is NL-Radio 4 Surround helemaal een ramp: ik heb vrijwel continu geluid-dropouts (via de optische kabel). Alle andere surround-uitzendingen, van b.v. de Duitse radiozenders, komen prima door...

 

frown Aka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie,maar helaas... kopieren lukt niet!!

Inderdaad andere surround zenders van Dld doen het goed. Misschien heeft het probleem iets te maken met het feit dat radio 4 surround opgeslagen wordt als TV zender op de oudere topfields. Dat was met OE DD de oostenrijkse surround zender ook het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...