Kilometervreter Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Een kennis met een Loewe TV met interne Sat-ontvanger heeft het volgende probleem. Hij heeft 2 ingangen (2 tuners)waarvan er 1 is aangesloten op een Diseq schakelaar om te kunnen schakelen tussen Hotbird en Astra. Hij wilde de tweede ingang ook voorzien van een Diseq schakelaar maar dit werkt niet. Kan maar 1 antenne ingang een diseq-schakelaar aansturen, of zou op iedere ingang een diseqschakelaar normaal moeten kunnen werken? Voorlopig heeft hij de 2e coaxkabel rechtstreeks op de (duo)LNB aangesloten en dit werkt wel. Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
bellejt Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 type ? Is het geen DVB-S en DVB-C ipv 2 * DVB-S ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 goede vraag, ik ken enkel de compose met geintegreerde twintuner maar ik ga nu ook niet alle spec's af van loewe. en heeft die maat niet een handleiding... of ligt die al in de prullenmand? staat meestal de versie van het diseqc protocol in chiao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Kilometervreter Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Geplaatst: 18 februari 2009 Zover ik jullie nu kan vertellen is heeft het toestel een dubbele tuner voor sat+HD ontvangst. Het type TV kan ik je nog niet vertellen, ik zal het 'm eens vragen. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen