Gast Paullo Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Volgens dit artikel in digitalfernsehen zou er bij Sky Italia een kaartwissel op komst zijn met overstap naar een vernieuwde NDS-codering. http://www.digitalfernsehen.de/news/news_733564.html Greets
Jean-Claude Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 niet alleen Sky Italia - ik lees steeds meer berichten dat Sky UK ook een kaartwissel aan het voorbereiden is men spreekt van NDS 4 kaarten ....... dit is (helaas) geen gerucht, enkel de startdatum van de omwisseling is nog niet bekend. Van zodra ik meer nieuws heb zal ik dit uiteraard meedelen ! DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Littlesat Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 De CAID wordt 0963 bij SKY-UK en daar zitten al ECMs in de stream... het wordt dus voor de cardshareluitjes een spannend jaar... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Nemesis_dup1 Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Als ik op de skyviewinghelp site kijk zijn ze al begonnen met het versturen.
Gast Edwinmtb Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Nog meer kaartwissels. Het begint op een groot offensief te lijken.
jacksparrow Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Heb vanmiddag mijn SKY dealer ook even een mailtje gestuurd en kreeg net de reactie dat er idd op zeer korte termijn nieuwe kaartjes rondgestuurd gaan worden, maar net zoals bij CDS gaat dit in fasen. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Eduard07 Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Origineel bericht van: Edwinmtb Nog meer kaartwissels. Het begint op een groot offensief te lijken. Weer een ander soort "sharing". Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Jean-Claude Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 och, heb al gehoord dat er een nieuwe manier van "sharing" op komst is, eentje waar geen kaarten meer moeten geshared worden, men gaat nu lokaal de zenders decoderen en het signaal via het internet streamen. Op die manier kan je alle zenders ter wereld bekijken, je hebt gewoon een "streaming" point nodig waar je binnengelaten wordt. Is een beetje wat de reelbox nu ook al doet. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast Nemesis_dup1 Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Een SlingBox bedoel je waarschijnlijk.
Jean-Claude Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 zou kunnen, kan effe niet op de naam komen, werkt in elk geval via streaming media. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
jacksparrow Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Het slingbox principe is idd een hele leuke uitvinding echter heb ik nog steeds liever dat ik daadwerkelijk het bronsignaal zoals het uitgezonden binnenkrijg, met de slingbox vindt volgens mij nog steeds redelijk wat hercompressie plaats. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Littlesat Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Cardsharing is niet te stoppen want het is gebaseerd op de McComack hack... het is alleen moeilijker te maken... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Funboy Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 In het geval van de McComack hack moet je wel behoorlijk gaan investeren voor een interne cardshare
sattv4iedereen Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Origineel bericht van: Jean-Claude niet alleen Sky Italia - ik lees steeds meer berichten dat Sky UK ook een kaartwissel aan het voorbereiden is men spreekt van NDS 4 kaarten ....... dit is (helaas) geen gerucht, enkel de startdatum van de omwisseling is nog niet bekend. Van zodra ik meer nieuws heb zal ik dit uiteraard meedelen ! zouden ze dan ook de mogelijkheid invoeren van killing emm commands,zodat het (bijna) onmogelijk zal worden nds kaarten te gebruiken op bvb een dreambox?ik heb gelezen van killing emm's op een andere thread dat kaarten defect gaan bij het niet gebruiken van de kaart op een officiële ontvanger. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Jean-Claude Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 dat zullen we wel snel genoeg weten, zeker ? maar denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. De kaart moet natuurlijk wél correct aangestuurd worden. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen