Ga naar inhoud

Kaartwissel bij Sky Italia op komst

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

eerst zien of het nds3 of nieuwe nds4 kaarten zijn. nds3 kaarten van Sky Italia lopen op een dreambox via de newrc kaartserver, dat is dus al geen probleem meer. eenmaal de kaarten in omloop komen zullen we het wel snel weten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Waarom een kaartwissel sky italie is toch niet gekraakt

Geplaatst:

Ik vermoed dat de nieuwe kaart een betere beveiliging geeft tegen sharing.

Greets

Geplaatst:

hopen dat dit niet einden is van kijke skyitaly en sky uk via dreambox.groeten dj

Geplaatst:

Dat hoop ik ook niet,maar dat denk ik niet.

Geplaatst:

maar als iemand de originele kaarten heeft dan kan je toch nog altijd sharen ??? of niet soms,

of zit daar nu det addertje van de nieuwe kaarten

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:
Origineel bericht van: Edbe
maar als iemand de originele kaarten heeft dan kan je toch nog altijd sharen ??? of niet soms,
of zit daar nu det addertje van de nieuwe kaarten

Tadaa.. vergeet het maar. Astro op 92.5E die gebruikt deze nieuwe kaarten al. deze zijn onsharebaar. alleen op de originele recievers werken deze kaarten. ook met een originele kaart en softcam heb je geen beeld meer.

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Geplaatst:

Tadaa... Astro zit op 91.5 E om te beginnen.

Ten tweede moet je bij Astro een decoder nemen die zij leveren. Logisch toch dat dan kaart en receiver gekoppeld zijn. Voor de makers van de softcams echter moet dit op te lossen zijn, dit is destijds ook gebeurd met BskyB en de providers die met Nagravision en boxkey werkten.

Ik denk (en hoop toch wel een klein beetje) dat zo lang men vrije hardwarekeuze heeft sharen zal blijven bestaan. Is toch wel zo handig dat je naar je eigen kaartje kan kijken op de slaapkamer toch...

Grtz

Geplaatst:

ok 1 graadje in de fout. Ik ben er mee bezig geweest, en kwam toch tot de conclusie en de mensen daar ook dat er meer aan de hand is dan alleen een box key, er kan daar al een geruime tijd niet meer geshared worden. mijn hoop is er uiteraard ook dat er geshared kan blijven worden, maar ik denk wel dat je het met me eens bent de providers alles zullen doen om hier tegen in te blijven werken.

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Geplaatst:

Das juist, maar ik denk nooit dat zonder de koppeling van ontvanger en kaart er echt veel tegen sharing kan gedaan worden.

Als je bekijkt dat de Waalse provider Télésat van in het begin de nieuwe seca3 codering gebruiken terwijl het tot op heden perfect mogelijk is om de kaart te sharen.

Ook in Frankrijk gebruikt men al meer dan een jaar de seca3 codering en heeft men een maand of wat geleden seca2 uitgeschakeld. Sharen lukt ook nog met het franse pakket, zowel in viacess3 al seca3.

Ik hoop echt dat ik in deze gelijk heb, anders staan we voor donkere tijden.

Mbt tot de NDS4 kaarten, zou dit niet eerder een probleem zijn van softams die de kaart niet kunnen lezen...?

Geplaatst:
Citaat:

Als je bekijkt dat de Waalse provider Télésat van in het begin de nieuwe seca3 codering gebruiken terwijl het tot op heden perfect mogelijk is om de kaart te sharen.

Ook in Frankrijk gebruikt men al meer dan een jaar de seca3 codering en heeft men een maand of wat geleden seca2 uitgeschakeld. Sharen lukt ook nog met het franse pakket, zowel in viacess3 al seca3.

Wie zegt dat de anti-share algorithmes zijn aangezet??? Wie weet kan dit nog komen(!!!)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Citaat:

Mbt tot de NDS4 kaarten, zou dit niet eerder een probleem zijn van softams die de kaart niet kunnen lezen...?

De softcam leest de kaart wel degelijk. maar geen beeld.

Geplaatst:

er komt vast wel oplossing voor nds4 vier kaarten opde dreambox

Geplaatst:

Er is nog zo een kaart in omloop...

Met name de viacess3 kaart van het TNT-sat pakket. Wordt ook perfect gelezen door CCcam en Gbox, maar geen beeld. Komt omdat de kaart enkel werkt in de TNTsat ontvangers. Is een afwijkende vorm van viacess3 die enkel werkt op TNTsat ontvangers.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen