Elwin Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Origineel bericht van: Neptunus Bij ons de buurt van Arnhem waar de meeste zenders niet goed doorkomen is Arrow op de 104.1 verreweg de sterkste zender. Ja, als ik Arrow al wil ontvangen, moet ik hier in Veldhoven de 104.1 proberen. Die doet het redelijk, maar ruist meer dan dat er normaal geluid door komt...
Neptunus Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Toch wel vreemd dat juist een zender die zich onderscheidt van de andere middle of the road zenders verdwijnt. Ik zag gisteren ook allemaal verschrikte reacties toen ik het mijn volleybal team na de training vertelde. Zou ik die reactie ook krijgen als het om pakweg Q-music of zoiets ging? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Loui (K) Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Origineel bericht van: Ome Merde knap klote. Arrow Classic Rock staat bij mij op 2 in de auto, naast Radio Veronica. damn .. merDe Bij mij ook, ze mogen niet verdwijnen uit de lucht.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Ik begrijp niet waarom die uitzendrechten zo absurd veel moeten kosten. Die 9 Milj. €uro, moet je eerst maar eens verdienen. Dan de andere kosten, huur, muziekrechten, personeel om maar wat te noemen. Het is geen wonder dat op z´n manier de radio zenders op de fles gaan. Ook een diversiteit in muziekaanbod is niet mogelijk omdat de mainstream luisteraars, waar de reclame inkomsten vandaan moeten komen hier geen interesse aan hebben. Daarom zit NL opgescheept met al die pommes & majo zenders. Kan het anders dan? Ja wel degelijk. Kijk maar eens naar het radio aanbod in Zwitserland.
satharry Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Nu maar hopen dat Arrow eindelijk op astra komt. Dan kunnen de Vlamingen er ook van genieten. We doen het nu met be one op fm.
Ou-Tannu Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 dure hobby zo`n fm frequentie Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
iRuud Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Origineel bericht van: Ou-Tannu dure hobby zo`n fm frequentie Het is maar net wat de gek er voor wilde geven. 100%nl heeft haar kavel voor 8000Euro. terwijl RTL voor dat zelfde kavel 23miljoen Euro neer wilde tellen.. Geld zegt niet zoveel... uiteindelijk zitten we met 100% opgezadeld iRuud
Elwin Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Inderdaad, dat was ook niet zo'n goed idee. RTL FM inruilen voor 100% NL, wat inmiddels een slechte rip-off is geworden van RTL FM...
Ou-Tannu Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 mja, is het bemachtigen en het (onder)houden van een licentie niet een hele andere financiele handel? lijkt me stug dat een zender die erg goedkoop een kaveltje heeft weten te krijgen op jaar basis ook een schammel bedragje betaald? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast wortellica Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Jammer dat ze verdwijnen vond arrow clasic rock wel een fijne zender.
Ou-Tannu Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 mja, je komt er wel over heen hoor.. zolang we maar geen 13 in een dozijn zender terug krijgen Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Eduard07 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Origineel bericht van: Ou-Tannu zolang we maar geen 13 in een dozijn zender terug krijgen Tsja, het draait allemaal om reclameinkomsten, dus je kunt op je klompen aanvoelen wat ervoor terugkomt. De meeste adverteerders zitten bij slechts een paar zenders,zeker in deze tijden. Gelukkig hebben we nog Astra2, met The Arrow en Classic Rock.(Al hadden die het het afgelopen jaar financieel evenmin gemakkelijk.Zijn ook maar net in de lucht te houden.) Mijn vraag is wel, of Arrow straks ook van de kabel af moet. Hebben ze daar wel geld voor, dan? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Neptunus Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Origineel bericht van: Ou-Tannu mja, je komt er wel over heen hoor.. zolang we maar geen 13 in een dozijn zender terug krijgen Uiteraard kom je er wel overeen maar noem mij eens een andere zender met de content van Arrow? Als het nu Veronica of Q-music was geweest: dat zijn er dertien in een dozijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Q-music is inderdaad 13 in een dozijn, maar ik vind dat Radio Veronica toch net iets meer onderscheidend is in vergelijking met andere zenders. Veronica draait veelal 80's en 90's hits. Nou draait Q-music, maar ook Skyradio ook wel is oldies, maar lang niet zoveel als bij Veronica. Dat Veronica veel herhaalt in de playlist is een andere zaak, dan gaat het meer om de afwisseling...
Bopke Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Tarieven voor gebruik van een FM zender Eenmalig PER opstelplaats voor AM/DRM-frequenties en FM-frequenties lager dan 104,9 MHz Kost €590 Eenmalig PER opstelplaats voor FM-frequenties 104,9 MHz en hoger kost 146 euro Jaarlijks PER combinatie van frequentiekanaal en opstelplaats kost €322 Jaarlijks PER kiloWatt zendvermogen kost €533 valt op zich nog wel mee , alhoewel sommige zenders met 50 Kw of meer zitten Bron : Agentschap Telecom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen