soet Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 ik ben vorig jaar overgestapt van het net naar Telfort, loopt allemaal perfect. Nu zijn de voorwaarden gewijzigd per 11 februari 2009 met betrekking van het modem. Ze worden nu in bruikleen gegeven (gratis). Ik heb nog voor mijn draadloze modem 70 euro moeten betalen. Ik neem aan dat de modem dan gewoon van mij is?? Weet iemand hoe dat zit?? Staat op de eerste nota 70 euro (bruikleen). DM7020HD v2
Satdorus Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Op hun site / klantenservice / zoek "modem" Heeft u uw modem voor 11 februari ontvangen? Dan heeft u het modem van Telfort gekocht en is het uw bezit.
soet Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Geplaatst: 16 februari 2009 Dat is dan mooi. Bedankt. DM7020HD v2
Tippy Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Dat betwijfel ik. Op de bewuste pagina staat duidelijk: Per 11 februari 2008 geeft Telfort internet de modems in bruikleen. Dit houdt in dat u de gebruiker bent van het door u uitgekozen modem, maar dat Telfort internet de eigenaar blijft. Let vooral op de datum... Tevens valt er te lezen: Het draadloos modem is kosteloos inbegrepen bij een Telfort 20Mb abonnement dat afgesloten is na 1 december 2008. Het ligt er dus aan waneer je Telfort hebt genomen, en (vooral) wat er in je contract staat Xtrend 10000
soet Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Geplaatst: 18 februari 2009 Het contract is ingegaan op 29 december 2008, maar ik had al afgesloten in september en pakket ontvangen in oktober. Op eerste nota van telfort staat dat ik de modem betaald heb, maar tussen haakjes (bruikleen). DM7020HD v2
Tippy Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Origineel bericht van: soet Het contract is ingegaan op 29 december 2008, maar ik had al afgesloten in september en pakket ontvangen in oktober. Op eerste nota van telfort staat dat ik de modem betaald heb, maar tussen haakjes (bruikleen). Dan heb je het modem, volgens de geldende voorwaarden in september of oktober die je geaccepteerd hebt, in bruikleen gekregen. In jouw situatie zou ik een e-mail naar de klantenservice sturen om voor een coulanceregeling in aanmerking te komen, gezien het feit dat je pas op 29 december 2008 je feitelijke contractsduur bent begonnen. Wellicht krijg je dan je 70 euro terug. Niet geschoten is altijd mis... Xtrend 10000
youriy Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Origineel bericht van: soet Nu zijn de voorwaarden gewijzigd per 11 februari 2009 met betrekking van het modem. Ze worden nu in bruikleen gegeven (gratis). Ik heb nog voor mijn draadloze modem 70 euro moeten betalen. Ik neem aan dat de modem dan gewoon van mij is?? Weet iemand hoe dat zit?? Staat op de eerste nota 70 euro (bruikleen). op de telfort website staat dat vanaf 11 februari 2008! modems in bruikleen zijn: draadloos: met betaling van een bedrag. niet draadloos: gratis. geef eens link naar die wijziging van voorwaarden per 11 02 09. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
soet Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Geplaatst: 18 februari 2009 Ja, je hebt gelijk. Dacht toch echt dat het 2009 was. Ga toch even proberen om die 70 euro terug te krijgen aangezien ze nu gratis zijn. DM7020HD v2
youriy Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Origineel bericht van: soet Ja, je hebt gelijk. Dacht toch echt dat het 2009 was. Ga toch even proberen om die 70 euro terug te krijgen aangezien ze nu gratis zijn. en over gratis staat er ook niets op de site van telfort... "Je betaalt eenmalig een bijdrage voor het gebruik van het draadloos modem, omdat het een duur en kwalitatief goed modem is. Daarnaast worden deze modems kosteloos vervangen bij defecten zolang je een Telfort internetabonnement hebt. Je kunt altijd kiezen voor een gratis basismodem in bruikleen als je niet voor een modem wilt betalen." clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
soet Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Geplaatst: 19 februari 2009 Ik lees toch echt dit op hun site!! http://internet.telfort.nl/shop/internet-20mb-opties.html Ik hoop dat deze link mag!! Basismodem in bruikleen gratis meer info Geschikt voor 1 pc en Telfort vast bellen. Draadloos modem in bruikleen gratis meer info Geschikt voor meerdere pc's en Telfort vast bellen. DM7020HD v2
youriy Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 ja, daar staat het wel. veel succes met je poging. groet, clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Outta space Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Wanneer je naar de Telfort site gaat en dan naar mijn Telfort kan je je contractgegevens inkijken. Daar staat ook vermeld of je een eigen modem hebt of niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen