Hoeba Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Hallo, Weet iemand hoe ik mijn Ftriz!Box 7170 de tijd in kan stellen? Ik zie wel een Time Zone instelling, op de laatste firmware 58.04.67, die ik op GMT +1 heb gezet, maar dan wekt mij een uur te vroeg! De tijd staat er dus niet goed in en ik zie niet goed hoe je dat veranderd. Weet iemand hoe dat wel kan? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gast wanderer Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Ik heb mijn Fritz helemaal geen timezone ingesteld dus geen vinkje bij "Set the time zone manually" en dan geeft hij gelijk de juiste tijd, die haalt krijgt hij via internet..
paqbro Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Zelfde ervaring hier. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Kowalski Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Hetzelfde probleem had ik in elk geval met de vorige firmware van de Fritzbox 7270. Met vinkje aan of uit voor "Use Daylight Savings Time" was het niet op te lossen, de tijd week altijd 1 of 2 uur af. Als je echter het vinkje weghaalt voor "Set the time zone manually" dan is de tijd vanzelf goed. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Hoeba Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Geplaatst: 17 februari 2009 Origineel bericht van: Frank67 Als je echter het vinkje weghaalt voor "Set the time zone manually" dan is de tijd vanzelf goed. Hallo, Bedankt voor de antwoorden, de tijd staat nu goed zonder vinkje bij Time Zone. Kan dus weer op de juiste tijd gewekt worden! ;-) Volgens AVM, emailtje via de makers, haalt de Frit!Box de juiste tijd bij je provider zonder vinkje. Waarom die optie er dan is, begrijp ik even niet, maar zolang het zo werkt .........?! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Tonskidutch Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Hoeba, dat zal wel te maken hebben met de gateways die uiteindelijk gebruikt "kunnen" worden. chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen