Tonskidutch Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 alweer, vanavond bij The dirty dosen bijna meer dan een week zijn de ondertitels op TCM afwisselend nederlandstalig deens en dan weer zwart bijna elke derde regel is mis iemand dat ook geconstateerd? chiao We Live And Die Morcheeba
Tonskidutch Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Geplaatst: 17 februari 2009 het was iets meer in de aanvang vd film en extreem veel minder dan elke derde regel tijdens de film maar eens kijken of dat vanavond beter is? chiao We Live And Die Morcheeba
Tonskidutch Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Geplaatst: 20 februari 2009 tis bedroevend, gisteren was de tekst van de ondertitels naar recht verschoven en vielen daarmee woorden weg. het blijft rommelen daar bij CanalDIGITAAL. chiao We Live And Die Morcheeba
lock Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Zijn er verder geen TCM kijkers die dit kunnen bevestigen? Zelf kijk ik ook regelmatig naar TCM maar wel via de kabel en daar is het dik in orde. "That's another fine mess you've got me into"
Eduard07 Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Origineel bericht van: lock Zijn er verder geen TCM kijkers die dit kunnen bevestigen? Zelf kijk ik ook regelmatig naar TCM maar wel via de kabel en daar is het dik in orde. Bij de kabel kun je ze zelf in- en uitschakelen. Bij CD niet. Persoonlijk vind ik dat jammer. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast aart44 Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch tis bedroevend, gisteren was de tekst van de ondertitels naar recht verschoven en vielen daarmee woorden weg. het blijft rommelen daar bij CanalDIGITAAL. chiao CanalDigitaal rommelt er niets aan die geven door hoe het binnenkomt, misschien moet CDS eens bij de aanbieder gaan klagen.
digitaal kijker Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 ik zie dit zelfde fenomeen op de kabel in belgie ook zoals op sat dat die ondertiteling soms teveel naar rechts staat, ligt dus kennelijk aan de TCM zender zelf. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Alfons Verbiest Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: lock Zijn er verder geen TCM kijkers die dit kunnen bevestigen? Zelf kijk ik ook regelmatig naar TCM maar wel via de kabel en daar is het dik in orde. Bij de kabel kun je ze zelf in- en uitschakelen. Bij CD niet. Persoonlijk vind ik dat jammer. Niet bij UPC. Daar zit bij TCM de ondertiteling "ingebakken".
Gast patje7of9 Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Dat TCM eens werk van maakt om hun films in breedbeeld uit te zenden.
digitaal kijker Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 bestaat die zender zelf in breedbeeld bij alle aanbieders, zijn die oude films wel in breedbeeld aangekocht door turner network. als we dit weten dan kunnen we verder zoeken en een mail sturen naar turner network Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Littlesat Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Heel veel films op TCM zijn opgenomen in "breedbeeld", want "breedbeeld" in de bioscoop is al heel oud.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Alfons Verbiest Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Bij UPC ziet het er hetzelfde uit als op de schotel. Vaak breedbeeld, maar letterbox en als je handmatig naar 16:9 zoomt ben je de ondertiteling helemaal kwijt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen