Sjattuh Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Is er een hotkey voor IE om je homepage te laten zien? Ik heb als homepage google en moet vaak heen en week schakelen. Nu werk ik met muis en toetsenbord en zou mij wat RSI en tijd besparen als ik een simpele toetsencombinatie zou kunnen gebruiken. ALT + M - Enter is te omslachtig. Met de muis op het huisje klikken is te omslachtig. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
WPW Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Alt+Home? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Sjattuh Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Geplaatst: 17 februari 2009 Je bent een god. TY Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
lock Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Weer wat geleerd, werkt ook met Firefox. Thanks. "That's another fine mess you've got me into"
Poetsdoekje Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Je bent een god. TY Waaauw, verwen hem niet teveel, dan gaat hij misschien naast zijn sch........ En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Sjattuh Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Geplaatst: 17 februari 2009 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: Sjattuh Je bent een god. TY Waaauw, verwen hem niet teveel, dan gaat hij misschien naast zijn sch........ Als ik je al de Google zoekopdrachten, de vele uren gespendeerd aan het vinden van dit zou kunnen laten zien... Snap je mij reactie Maar oke, ik snap jouw punt ook wel. Ik zal mijn dankbetuiging herformuleren met: Je bent een Demi-God! TY Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen