Spotvogel Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Weer iets nieuws: ik ben bij een vriendin een PC aan het opruimen, maar er is 1 probleem dat ik maar niet weg krijg. Als ik Ad-Watch (behorend bij 1.05 Pro) automatisch met Windows mee laat starten dan crashed het altijd; zet ik automatisch starten uit dan kan ik later probleemloos handmatig starten... Alles al geprobeerd ........?? Iemand nog een idee?
Sjattuh Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Opnieuw installeren? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Spotvogel Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Geplaatst: 17 februari 2009 Al tig keer gedaan, bovendien, handmatig starten werkt wel. Maaaar, we zijn verder, de autostart van AdWatch blijkt alleen te mislukken als van AVG Free de Resident shield aan staat; halen we dat vinkje weg, dan start Windows probleemloos op met AdWatch er achteraan. Je zou zeggen, OK, AdWatch en AVG zijn een beetje incompatible? Neuh, ik ken zo 6 PC's waar ze samen happy op draaien..... Uiteraard ook AVG geherinstalleerd, no go......
Sjattuh Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Zit daar nog meer bij? Windows Defender bijvoorbeeld? Misschien dat deze 3 samen het probleem opleveren. Wat je ook kan doen is CCleaner downloaden en daar bij de opstart dinges kijken en dingen uitzetten. (Kan natuurlijk ook met MSConfig maar CCleaner is hier wat makkelijker in vind ik persoonlijk) Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Psychosammie Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Heeft dan ongetwijfeld te maken met de volgorde waarin de programma's opstarten. Dan kan je wel beinvloeden maar geen idee hoe. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Origineel bericht van: Psychosammie Heeft dan ongetwijfeld te maken met de volgorde waarin de programma's opstarten. Dan kan je wel beinvloeden maar geen idee hoe. deinstalleren... dat helpt gegarandeerd. (als alternatief, a) firefox met add-on noscript is veel effectiever linux met firefox en noscript is gewoonweg veilig) chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Ome Merde Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 ad-watch moet je zien kwijt te raken. de opzet is goed, de uitwerking is waardeloos. ad-watch veroorzaakt veel problemen (alle toepassingen (.exe) die niet meer willen opstarten (geconverteerd naar .lnk . ad-wacht is hier bijna altijd debet aan) en andere vage fouten). Windows defender is afdoende i.c.m een goede virusscanner en een firewall. teveel van het goede is over-kill ... merDe deze ruimte is te huur
Spotvogel Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Geplaatst: 17 februari 2009 Nou ja, ik heb op een hoop PC's Ad-Watch draaien, de Pro-versie dan, is een lastig, maar goed programma; eenmaal juist ingesteld nooit problemen. Wat de opstartvolgorde betreft, zowl Ad-Watch als AGV al tig keer der op en der af, in verschillende volgorde, tig keer CCcleaner gedraaid, zoveel mogelijk uitgevinkt bij het opstarten, weird.... Voorlopig Ad-Watch maar uit op die PC, AVG en Spybot's Teatime samen zijn al genoeg, maar meer is beter! :-) Op al m'n andere PC's lopen AVG, Teatime en Ad-Watch probleemloos tegelijkertijd...... Over CCcleaner gesproken, wat kan ik met de vakjes onder de tab geavanceerd? Van de cleaner? Die vakjes gebruik ik eigenlijk nooit, soort van angst voor.....
Gast Mimisiku Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 @Spotvogel... Meer is beter is niet altijd waar. 't is met PC's meer van de goede bij elkaar zoeken en dat hangt weer af van wat er draait en wat je wil... Alles bij mekaar smijten resulteert steevast in vastlopers of retetrage PC's. Zoeken naar uniforme programma's is beter. Dus: Alleen een virusscanner, alleen een malware programma. Dus niet van alles samengooien wat zogenaamd alles doet want dat gaat fout! Ik gebruik hier McAfee virusscanner + firewall, SpySweeper... Als je de Add-Aware wil gebruiken schakel eens om naar de Aniversary-Edition die iedere geregistreerde gebruiker mag downloaden..Heft een aantal bekende problemen m.b.t. tot autostart op.....
Spotvogel Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Geplaatst: 18 februari 2009 Anniversary is lichter, maar ook minder; de ad-watch is heel erg beperkt... Kijk, dat PC's met AVG en Ad-Watch en Spybot's Teatimer tegelijk aan ietsje sneleheid inleveren is me bekend, maar, het draait prima! Ik heb het op 6 stuks draaien. En het zit behoorlijk dicht! :-) Alleen die ene PC, waar die autostart van Ad-Watch crashed, zo raar? P.S. Ik heb het over die gratis verjaardagversie, ik heb geen licentie, ik heb die Pro ooit 's gekregen en gebruik 'm op al m'n pc's...
Psychosammie Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Ik vind het ook niet zo'n strak idee om al die programma's maar op je PC te knallen. Hoe weet je nu echt dat alles potdicht zit? Omdat je nooit een virus hebt? Ik heb al die rommel niet en heb ook nooit een virus. Verstandig PC gebruik is het toverwoord! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Mimisiku Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 @Spotvogel Ik heb wel een licentie. Dus die Aniverary editie bij is bij dus gewoon ook Pro en dan doet Ad-Watch alles.. Maar dit terzijde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen