Gast Keteltje Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Vergeef me, als dit onderwerp reeds bestaat maar heb deze niet zo snel kunnen terug vinden. Alleen die van 2008, en hoop dat een ieder toen ook een mooie vakantie periode heeft gehad?! Inmiddels zijn we weer een jaar verder. Kredietcrisis, economische krimp, stagnerende huizenmarkt en noem het maar op. Wat is er dan heerlijker om even vooruit te blikken op een eventueel komende vakantie? Waar dan ook, thuis in eigen land of over de grenzen heen. Zelf heb ik het voornemen om met vriendin en zoontje van 4 af te reizen richting Oostenrijk. Zo rond augustus, en het liefst op een camping met ingerichte tent/ caravan. We zijn ons op dit moment aan het orienteren dus eerdaags zullen de folders wel op de mat ploffen. Belangrijkste is dat het voor het ventje een leuke vakantie word (vermaak, zwembad/meer). Dan hebben wij het ook snel naar het zin ; ) Zijn er van jullie kant nog tips voor Oostenrijk, dan zijn die natuurlijk van harte welkom. Hoor het graag...
allez l'om Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 ik ga de route 66 rijden, van chicago naar LA in 3 weken Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Bigfoot Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Origineel bericht van: allez l'om ik ga de route 66 rijden, van chicago naar LA in 3 weken klinkt goed, ga je met een auto/ motor/ camper?
allez l'om Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 met de auto, SUV gereserveerd. Uiteraard gaat het eerste en laatste stuk per vliegtuig Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Neptunus Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Ik ga weer naar Ondres, tussen Bordeaux en de Spaanse grens, heerlijk grote golven hebben ze daar! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Bangkok By Night Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 In maart 1 weekje Djerba Later dit jaar in december .. 6 weekjes Thailand Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
bellejt Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 ik een weekje zweefvliegen in eigen land en daarna terug een weekje Diekirch GHL in chalet. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
clemens2 Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 1 week naar de ardennen ik heb er geen zin in maar ja de kinderen. Vind vakantie bijna altijd zonde van mijn geld. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Sjattuh Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Zoals de laatste jaren... Nederland en Noorwegen een paar keertjes... Is lekker goedkoop omdat we in principe alleen de tickets betalen en bij familie slapen We hebben echter plannen om ook een paar weekjes naar Aruba te gaan. Maar dit weten we nog niet 100% zeker. Mijn zusjes vriend is Arubaans en het leuk ons wel leuk met zijn allen daar heen te gaan. Wat betreft de originele poster. Als kind gingen wij ook bijna altijd naar Campings. En ik moet eerlijk zeggen dat zover ik mij herinner is mij er altijd heb vermaakt. Wat we ook een paar keer hebben gedaan is een busvakantie naar Spanje (toen ik inmiddels tegen de tienerjaren aanzat). Was geloof ik ook vrij goedkoop en ook altijd leuk. De vakantie begint al als je in de bus stapt zeg maar Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
paqbro Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 10 dagen Italie met de auto, lekker relaxen, heerlijke eten. Huisje op een familie camping, mijn zoon zal het prachtig vinden. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
D.Quijote Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Max. 2 maanden naar Nederland met de auto in de "zomer" Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Rico H Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Eind mei met vrouw en 2 vrienden voor 10 dagen naar Kreta waar we een afgelegen villa met zwembad hebben gehuurd. Begin September naar Skopelos (wederom Griekenland). Rico Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
Digipaps Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Ergens in mei een maandje naar nederland, zoonlief helpen met zijn nieuwe huis...daarna weer naar huis lekker vakantie digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
looney2 Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Ben in januari al een weekje naar Fuertaventura geweest heerlijk uitgerust terug gekomen. Midden mei 14 dagen naar Mallorca-Cala Millor-reeds geboekt Voor September is m`n oog gevallen op Sa Coma ook Mallorca. Wacht/hoop alleen tot/dat de prijs wil zakken,anders kom ik boven m`n budget uit. Alles via Duitse site`s scheelt gem.€300,- per boeking HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Con Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Wij gaan binnenkort naar het "subtropische "zuid Engeland" in de hoop en verwachting dat het dichtbij óók warm kan zijn. En als dat bevalt op mijn 65ste onmiddelijk verhuizen, een soort try-out dus. Ben heel benieuwd. IN ieder geval lekker dichtbij. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen