Fiene56 Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Het zal dit jaar denk ik Balkonia, rundhausen of in the garden worden. Net het jaarlijks onderhoud van de ketel gehad en deze is aan vervanging toe. Kost weer een flinke duit. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Bowsat Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Turkistan, met het vliegtuig, effe de zon opzoeken en platte rust.
Poetsdoekje Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Citaat: op mijn 65ste onmiddelijk verhuizen, een soort try-out dus Dat duurt dus nog wel effe En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Stoker Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 In oktober zijn we met de auto naar Italie gegaan. Van Turijn, naar Genua. Dan met de boot naar Palermo. En in twee weken van Palermo naar Napels, met daartussen vanalles te bezoeken. Heerlijk eten, schitterende natuur, en prachtige museums en archeologische sites. Prachtig weer ook, alle dagen 25graden en zon. Dit jaar waarschijnlijk weer zoiets, maar dan naar Griekenland.
borsjea Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Wij gaan zoals gewoonlijk naar Praia Grande - Sao Paulo, Brazilie. Uiteraard met het vliegtuig
Ou-Tannu Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 2 weken onder de rook van winschoten oppassen. 11 dagen kamperen met de vriendengroep nog een aantal dagen kamperen met schoonouders en nog wat dingen bezoeken oftewel vakantie vol Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
5620_gek Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Ik ben net 1 week terug van 6 weken Australie. Port Macquarie,Sydney,Batemans Bay,Canberra,Melbourne In augustus 2 of 3 weken naar Frankrijk.
aaannk Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Hallo, 1 week voor het huis en 1 week achter het huis met 1 bui! Meer zit er niet in. Groet Wiljo
Nobody2050 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Over drie weken, lekker een weekje met vrienden skiën in Kirchberg Oostenrijk. Met de meivakantie met de caravan weer naar Oostenrijk in het Zillertal nabij Mayerhofen, om ook weer te skiën op de Hintertuxergletscher. Van de zomer met de caravan lekker drie weken naar Italië, Peschiera aan het Gardameer. Herfstvakantie wordt waarschijnlijk Camping Marveld in Groenlo en met de Kerstvakantie bijven we nagenoeg altijd bij huis. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Gast wortellica Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Lekker werken, in de zomer is meestal de goede tijd voor schilderen, en tja als zzp,er pak ik die weekjes maar mee. heb het in de wintermaanden wat rustiger vandaar.
Ou-Tannu Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 nice, ik moet ook nog eens down under.. maar goed ik heb toch geen gehannes met een visa daar Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Han Peekel Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Moet nog wat bedenken voor de Mei vakantie, wil wel weer eens met de auto naar Italie of zo op een camping,van de zomer naar de verenigde Staten beetje Deep south en in de herfstvakantie naar Gambia. Han
Ome Merde Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 ik denk een weekje of 2 friese kust ik heb onlangs een defecte wasmachine en een defecte TV gehad. mijn buitenburen schreeuwen om nieuwe voegen en de verf is inmiddels ook weggewaaid op de kozijnen. bruin is dan leeg, of ik moet de staat winnen, dan koop ik Aruba en emigreer ik merDe deze ruimte is te huur
Poetsdoekje Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Citaat: dan koop ik Aruba en emigreer ik \:\) Kletskoek, jij wilt helemaal niet weg uit 'Fryslan' En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Fiene56 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Origineel bericht van: Poetsdoekje Kletskoek, jij wilt helemaal niet weg uit 'Fryslan' Fryslan zonder Merde is als Amsterdam zonder grachten. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen