Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op de rommelmarkt een topfield (tf6000cok) dvb-t gkocht met kpn antenne erbij. Ik ontvang nu al 30 (fta) tv kanalen. duitsl + ned +1 reg kanaal.

Kunnen het er meer worden als ik een KÖNIG DVB-T UNIVERSELE ANTENNE (KN-DVBT-UNI) plaats ?

Deze heeft een gain van 20db.

De originele kpn antenne heeft ???

post-14731-1318260147,3523_thumb.jpg

dm500s

echostar 5020 (160gb

Wavefrontier T90 (1-5-13-19-23,5-28

Geplaatst:

De gain waar jij het over hebt zegt niets. Die is alleen van belang voor hoeveel kabel je na de antenne aan kunt sluiten.

het ruisgetal van de versterker die er in zit, die moet je weten.

Maar hier is de speling maar enkele tienden dB's dus je zult geen grote verschillen opmerken. tenzij je een richtantenne gaat gebruiken. Dan heb je extra versterking (gain) door het richteffect.

Geplaatst:

Oke. Zijn er mensen die belgie ontvangen en meerdere regiozenders...in Arnhem-noord (geitenkamp).

Ik zou ook meer willen ontvangen maar weet niet wat ik nodig heb.

Wat voor antenne gebruiken jullie ?

Bij voorbaat dank.

dm500s

echostar 5020 (160gb

Wavefrontier T90 (1-5-13-19-23,5-28

Geplaatst:

Ik denk dat jij je gelukkig mag prijzen met al zoveel zenders op DVB-t ,je ontvangt de Nederlandse zenders via de KEMA mast en het volledige duitse zender pakket omdat je dicht aan de grens woont.

Wij hier omgeving Zutphen ontvangen af en toe toch zeker wel 10 zenders als het WEER goed is.Nee wij waren telaat met KPN op te zeggen zitten helaas nog 3 maanden vast aan DVT die eigenlijk altijd uitstaat.In die 1,5jaar tijd is er hier nog niets van waar gemaakt van "landelijke dekking" DVB-t.

Volgens mij zenden de Regionale zenders per regio uit en zul jij in Arnhem TV-Gelderland ontvangen(haha die zit om de hoek bij jullie)en niet de rest van de regionale zoals het op de sat zit.

Vriendelijke groet,

Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Geplaatst:

Hier, op 15 km van de Geitenkamp af alleen Nederlands boeket en Duits boeket. Geen Belgen hiero!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Citaat:
.....Nee wij waren telaat met KPN op te zeggen zitten helaas nog 3 maanden vast aan DVT die eigenlijk altijd uitstaat.In die 1,5jaar tijd is er hier nog niets van waar gemaakt van "landelijke dekking" DVB-t.

Volgens mij is Digitenne na het eerste jaar per maand opzegbaar. Heb je dit wel gecheckt met Primafoon of Klantenservice?

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Geplaatst:
Origineel bericht van: Hageneis
Citaat:
.....Nee wij waren telaat met KPN op te zeggen zitten helaas nog 3 maanden vast aan DVT die eigenlijk altijd uitstaat.In die 1,5jaar tijd is er hier nog niets van waar gemaakt van "landelijke dekking" DVB-t.

Volgens mij is Digitenne na het eerste jaar per maand opzegbaar. Heb je dit wel gecheckt met Primafoon of Klantenservice?

Inderdaad, na het eerste jaar per maand opzegbaar, geldt voor alle kpn diensten. kan cds nog een voorbeeld aan nemen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

ja die DVBT antennes met ingeboude verst.zij bijna allemaal ruisdozen,het zijn breedband versterkers dus fm vhf en UHF.100% dekking is binnens huis nooit te garanderen,er treed te veel verlies op.vlaamse zenders kan alleen met een goede UHF buiten ant.Hark dus, en evt met ruisarme versterker voor de UHF band. Dat was vroeger ook al het geval voor dat ieder een kabel TV had.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen