vincent1971 Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Kreeg vanmorgen een brief van mijn sportschool. De contributie wordt verhoogd van €30,- naar €34,- per 4 weken. Kan dit zomaar en kan ik nu het contract per direct opzeggen? Even voor de goede orde is een stijging van meer dan 13%. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
The Iron Maiden Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Ik denk dat als je netjes kenbaar maakt, dat je door die prijsverhoging de contributie niet meer kunt betalen, ze daar wel begrip voor hebben en je abonnement indien gewenst stopzetten. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
vincent1971 Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Geplaatst: 17 februari 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Tussentijd kunnen ze dat niet verhogen, je hebt ervoor getekend neem ik aan. Bij mijn sportschool betaal ik €38 voor 1 jaar onbeperkt sporten op werkdagen tot 17.00 uur. Ze gaan het idd ook verhogen volgende keer maar ik houd die 38 euro tot het einde contract. Daarna kan ik beslissen of ik wil verlengen Ja heb getekend. Mijn contract wordt elk half jaar stilzwijgend verlengd. Tot nu toe geen verhoging gehad. Op zich vind ik het redelijk ongeveer het inflatie verhoging na een jaar te moeten betalen. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Neptunus Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Neem maar eens een contract met CDS, zit ook altijd minimaal een jaar aan vast! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Sjattuh Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Origineel bericht van: vincent1971 Kreeg vanmorgen een brief van mijn sportschool. De contributie wordt verhoogd van €30,- naar €34,- per 4 weken. Kan dit zomaar en kan ik nu het contract per direct opzeggen? Even voor de goede orde is een stijging van meer dan 13%. Staat hier niets over in het kontrakt? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
paqbro Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Ik krijg betaald om me moe te maken, moet er niet aan denken dat ik voor mijn zweet ook nog eens moet betalen Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
The Librarian Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Heb je geen exemplaar van de algemene voorwaarden gekregen? Normaal gesproken is een tariefs verhoging een reden waarom je een contract voortijdig mag beeindigen. Je moet dan binnen 30 dagen na de dagtekening van de aankondiging je bezwaar kenbaar maken. nogmaals dit staat normaal gesproken in de algemene voorwaarden Als voorbeeld dan maar de eerder aangehaalde CDS Origineel bericht van: Neptunus Neem maar eens een contract met CDS, zit ook altijd minimaal een jaar aan vast! Citaat: CD PREMIUM/CD heeft het recht de in artikel 9 bedoelde abonnementsprijzen en kosten te wijzigen, van welke prijswijziging de Abonnee tijdig vooraf kennis zal kunnen nemen. Prijswijzigingen worden onder meer gecommuniceerd via de website www.canaldigitaal.nl. De Abonnee is gehouden de gewijzigde prijzen te voldoen, tenzij hij niet met de voorgestelde wijziging instemt, in welk geval de Abonnee, in afwijking van het bepaalde in de artikelen 5 en 6, het recht heeft om het Abonnement schriftelijk op te zeggen voor en met ingang van de datum waarop de prijswijziging ingaat. En in bovenstaande geval is CDS verplicht de aankondiging ruim van te voren kenbaar te maken.
digit Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 zat ook ooit eens vast aan een abbo/contract .. en wel van die boek en plaat club(?) hele heisa om er van af te komen. heb toen gebeld met ze en ze geinformeerd dat ik ging emigreren naar zwitserland.., gaf ze mijn adres door Dorfstraße 10 in bern..(lol) ik werd bedankt en nooit meer wat van gehoord :-) misschien een tip.. ps. naar mijn weten is ELK contract te beeindigen na een verhoging! zij veranderen het contract! als je niet reageer ben je er dus mee eens. één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Rouwkaartje wil ook wel eens helpen
Eduard07 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Origineel bericht van: Ronaldinho- Rouwkaartje wil ook wel eens helpen De doodsteek voor elk lidmaatschap. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
prutsie Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Citaat: Rouwkaartje wil ook wel eens helpen Zou dat bij de belastingdienst ook werken ? groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Ben bang van niet i.v.m je sofinummer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen