Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Misschien stel ik wel een enorm stomme vraag, maar ik ben helaas een absolute leek op dit gebied. Ik beschik zelf over een Topfield 4000 pvr met een magic Module. Helaas heb ik na de kaartwissel geen beeld meer dus ik heb de oude kaart er maar weer ingedaan. Zou de mogelijke oplossing die hierboven staat ook voor mij een optie zijn (mits ik natuurlijk iemand kan vinden die die sofware er op kan zetten).

Geplaatst:
Origineel bericht van: jaho22
Zou de mogelijke oplossing die hierboven staat ook voor mij een optie zijn

Uiteraard maar ucas 3.0 zal voldoende zijn dan werken een paar Franse zenders niet zoals Mezzo maar de Nederlandse kanalen werken allemaal.

Het is dan wel een vereiste dat je iemand vind met een cas interface de procedure is dan Modules programmeren met CAS interface volgens de oude database. de andere manieren zoals met een laptop werken niet omdat de oude soft er helemaal uit moet (erasen) heet dat. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: jaho22
Is er dan alleen probleem met de Franse zenders? Blijven de Belgen zoals Canvas en EEN nog gewoon te ontvangen?

Nou even voor je getest de Belgen werken ook Mezzo werkt hier er zijn wel een paar MTV en VH kanalen zwart niet allemaal ook de Franse zender Trace TV wel beeld geen geluid.

Voor de rest werkt zo op het eerste gezicht verder alles.:D
Geplaatst:

Aart bedankt voor je moeite.

Goed te horen dat het meeste in principe nog werkt smile nu alleen nog iemand vinden in of rond Apeldoorn die de software op de module zou willen zetten.

Geplaatst:

Aart44,

werken er ook HD kanalen en komen er updates naar het kaartje goed door?

Ik ben nog niet in het bezig van een seca 3 kaartje, maar wou mijn module alvast gaan updaten met 3.1

Hiervoor stond een Penta 1.20 geen idee of die zou gaan werken?

Ik heb op dit moment xilinx is XC9536XL erop staan.

Is er een speciale UCAS voor Magic module of is UCAS voor Matrix modules bedoeld? Dan zou ik dus ook xilinx moeten veranderen?

Geplaatst:
Origineel bericht van: lujo
Aart44,

werken er ook HD kanalen en komen er updates naar het kaartje goed door?

Er hebben onder seca2 nooit HD kanalen gewerkt met ucas 3.0 of 3.1 dus onder seca3 werken ze ook niet.

Als je de xilinx wil veranderen ga je gang die zorgt alleen voor beeld als je nu beeld hebt met penta dan werkt hij ook met ucas.
En nee er bestaat geen speciale versie ucas voor een MM. laugh
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo

Wie heeft er voor mij de Ucas V3.0 met bijbehorende xilinx voor de xtreme str

ik ga hem proggen met de cas2 ivm seca3 codering

vrg zuurtje

Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)

Behalve Mezzo zoals Aart44 aangaf, maar daar kijk ik nooit naar :D

Lijkt me ook logisch als je hem niet kunt ontvangen. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Eduard07

Lijkt me ook logisch als je hem niet kunt ontvangen. eek

Ik zal iets duidelijker zijn: Mezzo kan ik niet decoderen met ucas 3.0, wel ontvangen maar ik kijk nooit naar deze zender whistle

Goed dat je het even uitlegt.. smirk

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

• 4 weken later...
Geplaatst:

nou het is me net gelukt ik heb mijn reloaded cam geprogrammeert met ucas 3.0 alleen nu doet ie niks meer eek . hij blijft maar initialiseren in mijn humax. heb ook geprobeerd mr1.180 terug erop te zetten maar ook dat lukt niet meer. is dit normaal als je ucas 3.0 programmeert? of is mijn cam nu dood?

DM800HD PVR 120gb

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen