Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Misschien stel ik wel een enorm stomme vraag, maar ik ben helaas een absolute leek op dit gebied. Ik beschik zelf over een Topfield 4000 pvr met een magic Module. Helaas heb ik na de kaartwissel geen beeld meer dus ik heb de oude kaart er maar weer ingedaan. Zou de mogelijke oplossing die hierboven staat ook voor mij een optie zijn (mits ik natuurlijk iemand kan vinden die die sofware er op kan zetten).

Geplaatst:
Origineel bericht van: jaho22
Zou de mogelijke oplossing die hierboven staat ook voor mij een optie zijn

Uiteraard maar ucas 3.0 zal voldoende zijn dan werken een paar Franse zenders niet zoals Mezzo maar de Nederlandse kanalen werken allemaal.

Het is dan wel een vereiste dat je iemand vind met een cas interface de procedure is dan Modules programmeren met CAS interface volgens de oude database. de andere manieren zoals met een laptop werken niet omdat de oude soft er helemaal uit moet (erasen) heet dat. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: jaho22
Is er dan alleen probleem met de Franse zenders? Blijven de Belgen zoals Canvas en EEN nog gewoon te ontvangen?

Nou even voor je getest de Belgen werken ook Mezzo werkt hier er zijn wel een paar MTV en VH kanalen zwart niet allemaal ook de Franse zender Trace TV wel beeld geen geluid.

Voor de rest werkt zo op het eerste gezicht verder alles.:D
Geplaatst:

Aart bedankt voor je moeite.

Goed te horen dat het meeste in principe nog werkt smile nu alleen nog iemand vinden in of rond Apeldoorn die de software op de module zou willen zetten.

Geplaatst:

Aart44,

werken er ook HD kanalen en komen er updates naar het kaartje goed door?

Ik ben nog niet in het bezig van een seca 3 kaartje, maar wou mijn module alvast gaan updaten met 3.1

Hiervoor stond een Penta 1.20 geen idee of die zou gaan werken?