Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

klopt, de stekker is groter dan het aantal pennen op het moederbord, voor een mooie detailfoto verwijs ik naar de site van de makers van de cas daar vind je alle info met foto's.

Groetjesssssssss.

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Vannacht dus ook bezig geweest met een collega om mijn Extreme om te zetten. Helaas pindakaas de benodigde add-on ontbreekt bij zijn spulletjes. Alle verzamelde files ten spijt de casinterface kreeg ik niet aan de gang. Na verbinden gaat het fout. Verder dan de knop indrukken " verbinden " zijn we dus niet gekomen frown

Heb ik die add-on altijd nodig ? ook voor de files die hier nu staan ?

Inmiddels staat ie op zwart (ver voor de aangekondigde 28 mei dus) dus alle hulp welkom. Ik zit in A´dam maar ben mobiel :D

• 5 weken later...
Geplaatst:

Wie kan in de buurt van Hoogeveen mijn magic module voorzien van de vereiste software voor het ontvangen van de canal digitaal kanalen?

Een leven heeft veel begin en eindpunten...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Inmiddels door teradon probleem verholpen. Je bent een moordgozer, ontzettend bedankt.

Een leven heeft veel begin en eindpunten...

• 3 weken later...
Geplaatst:

Wie zou mij willen helpen om ucas 3 in mijn xtreme te zetten (nu met mm en penta 1.20)

Ik woon tussen groningen en hoogeveen, maar wil graag een eindje rijden voor de redding.

Geplaatst:

nagenoeg hier aangegeven wordt dat UCAS 3.0/3.1 goed zou moeten werken heb ik al bij 2 vrienden meegemaakt waar de kaart de management update niet gekregen heeft (i.c.m. TF5000CI + UCAS 3.1). Zijn er andere die dit probleem ook hebben gehad of is dit een ander issue? wat zou ik nog kunnen proberen?

Geplaatst:

HMM, toch vreemd....

zou de matrix af en toe problemen hebben om updates door te geven dan? een reactivatie lukte overigens ook niet in deze module. ik heb hem in een Canaal Anaal ontvanger moeten plaatsen alvorens hij het wou doen....

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een matrix module "geregeld" voor 20 euro (Mijn ingebouwde cam kon er niet uit wink en deze omgeruild bij CD voor een originele seca cam.

Dit is "gratis" zolang je de matrix, of een andere niet ondersteunde module retourneert. Ook moet je voor 1 jaar bijtekenen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen