Ga naar inhoud

Tot wanneer straalt CD nog in Seca2 uit?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi iedereen,

de kaartenwissel is nu in volle gang, maar ik vroeg me af tot wanneer CD nog in Seca2 uitstraalt? Is hier al een keer een datum voor genoemd?

Ik kijk uit naar jullie reactie!

Geplaatst:

Onder het stukje 'nieuwe merlinkaart canaal digitaal' staat dat de dealers hebben mede gedeeld gekregen van CD dat Seca 2 zeker nog tot aan september zou blijven werken.

Geplaatst:

Allen zal dit niet gaan gelden voor alle zenders van het pakket, daar de wissel in fases gaat... O.a. de HD kanalen kunnen zeer binnenkort al hun Seca2 streampies uitzetten.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

op de eerste serie kaarten die verstuurd zijn stond datum

07-2009 , dan kun je veronderstellen dat net voor die datum mediaguard 2 zal stoppen

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

Kijk volgende week nog maar eens , dan staat er waarschijnlijk weer iets anders. De nieuwe kaarten veranderen veel vaker van datum.

Misschien is dat de nieuwigheid voor Canal Digitaal.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Geplaatst:
Origineel bericht van: paqbro
Kijk volgende week nog maar eens , dan staat er waarschijnlijk weer iets anders. De nieuwe kaarten veranderen veel vaker van datum.
Misschien is dat de nieuwigheid voor Canal Digitaal.

Nou ik was één van de eerste met de nieuwe kaart op 4-2 ontvangen dus bijna twee weken en bij mij is nog niets veranderd.
Bij jou wel dan dan ben je één van de eerste die een update heeft gehad. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: paqbro
Wie zal het zeggen ?

Ja als je zegt 'De nieuwe kaarten veranderen veel vaker van datum." moet je daar een reden voor hebben en een antwoordt 'wie zal het zeggen' zegt natuurlijk helemaal niets. shocked

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen