Ga naar inhoud


nieuwe omroep 1 april grap?!


Gast wanderer

Aanbevolen berichten


Lijkt mij een prima idee. Worden we eindelijk eens verlost van dat linkse geleuter op TV.

 

Het artikel vanmorgen in de krant was heel aannemelijk. Een commerciele omroep is financieel niet haalbaar. Dus willen ze in het omroepbestel.

 

Dat kan maar 1 keer per jaar. En als dat 1 april is, dan is dat zo.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Lijkt mij een prima idee. Worden we eindelijk eens verlost van dat linkse geleuter op TV.

 

Gelukkig heb je meer verstand van satelliet tv.

 

Citaat:
Dat kan maar 1 keer per jaar. En als dat 1 april is, dan is dat zo.

 

correctie: eens per 5 jaar.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Telegraaf media groep wil dus eigenlijk 2 omroepen beginnen.

 

Origineel bericht van: de pers.nl 18 aug 2008
Zo verhoogde De Telegraaf zijn belang in Nieuwsmedia, de eigenaar van shocklog GeenStijl, van 40 naar 100 procent in april.

 

Wakker Nederland en PowNed dus.

 

Als je eerst 175 miljoen moet afschrijven op ProsiebenSat1 SBS en daarom personeel moet ontslaan,

waarom zou je dan niet eens een greep in de subsidiepot van 600 miljoen doen van de PO met 2 kansen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Worden we eindelijk eens verlost van dat linkse geleuter op TV.

 

Pas op, misschien is er wel iemand op zijn teentjes getrapt sick

Straks komt er weer iemand met politieke statements, en dat is hier niet toegestaan, dat weet je....

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bang dat het toch geen 1 april grap is.

kwam zojuist onderstaand bericht tegen op de site van de Commissariaat voor de Media

 

Bron : Commissariaat voor de Media,

Datum : 17 februari 2009

 

Reactie op omroepinitiatief Wakker Nederland

Het Commissariaat voor de Media heeft kennis genomen van de oprichting, met steun van De Telegraaf, van de omroepvereniging Wakker Nederland die wil toetreden tot het publieke omroepbestel.

 

Om mee te tellen als lid van een omroepvereniging moeten de leden zelf verklaren dat zij lid willen zijn van de vereniging en moeten zij zelf het lidmaatschapsgeld voldoen. Leden moeten ouder zijn dan 16 jaar en in Nederland wonen.

 

Pas na indiening van de aanvraag zal het initiatief door het Commissariaat worden getoetst en zullen de bevindingen worden meegenomen in het advies aan de minister over de voorlopige erkenningverlening. Getoetst wordt aan de volgende criteria: een omroepvereniging dient met haar media-aanbod onafhankelijk te zijn van commerciële invloeden, minimaal 50.000 leden te hebben, een stroming te vertegenwoordigen en een vernieuwende bijdrage te leveren aan het publieke bestel.

 

Nu reeds valt te voorzien dat in het bijzonder de commerciële onafhankelijkheid van de vereniging ten opzichte van de krant en de naamvoering punten van aandacht zullen zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wakker Nederland ?

Wakker Dier ?

Omroep voor hardwerkend Nederland?

Hard werken = arbeid.

Omroep voor de arbeiders ?

 

We hebben de VARA toch al ? :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit een truuk is van de Telegraaf om legaal een eigen gids uit te kunnen brengen, want ze willen al jaren een zaterdag magazine uitbrengen met de tv programma's voor de hele week. Dit wordt met alle mogelijke middelen door de publieke omroepen gefrustreerd.

Aangezien ik voorstander ben van het doorbreken van het programmagids monopolie hoop ik dat de Telegraaf succes heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben al een domein wakkernederland in de lucht.....

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...