Ga naar inhoud


nieuwe omroep 1 april grap?!


Gast wanderer

Aanbevolen berichten


Gisteren die patser bij Pauw en Witteman gezien en hij heeft wel een punt want er is een overkill aan Clairy Polaks, de Jannen Marijnissen en Femke Halsema's in de PO.

 

Wat ook je standpunt is, een soort Fox zet de boel wel op scherp.

 

Ze lieten ook een stukkie Bosboom zien "en dat willen wij even kwijt!" kijk maar even HIER!

 

Dat zet de toon.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nu het gratis is en de Telegraaf de wettelijke lidmaatschapskosten betaald is de 50.000 zo gehaald.

Als er volgend jaar weer betaald moet worden zal de animo wel flink gedaald zijn, tenzij de Telegraaf weer via een of andere constructie voor de kosten opdraait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mijn opvalt met deze televaag actie dat vanaf de eerste aankondiging het pbliek op geen enkel artikel wat betrekking heeft op wakker Nederland kan reageeren.

Bijna dagelijks was er op de internet voorpagina van deze krant wel een artikeltje maar nergens de mogenlijkheid om je reactie te plaatsen en dat terwijl dit meestal op stukjes op de voorpagina wel mogenlijk is. Toeval of een staaltje televaag censuur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Lijkt mij een prima idee. Worden we eindelijk eens verlost van dat linkse geleuter op TV.

Het artikel vanmorgen in de krant was heel aannemelijk. Een commerciele omroep is financieel niet haalbaar. Dus willen ze in het omroepbestel.

Dat kan maar 1 keer per jaar. En als dat 1 april is, dan is dat zo.


Pas stond ergens te lezen (helaas weet niet meer waar), maar er wordt bij de programma's meer het woord gegeven aan "rechts" dan aan "links".
Pauw & Witteman sloeg over naar de linkerzijde, maar Buitenhof sloeg weer over naar de rechterzijde.

Overigens vind ik het misverstand om kritisch programma's maken hetzelfde betekent als "links".
Dan zijn de actualiteiten bij de ARD en ZDF altijd in te schalen als links. Dat zal toch echt niet het geval zijn.

Verder hou ik maar op anders wordt het te politiek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...