Ga naar inhoud


ontvanger die werkt op 12V én voorzien van CI-schacht


dvbs

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: droompje
Nou In nederland kennen we eenmaal echt een coderingswissel van irdeto naar seca en zie daar irdeto wordt nog steeds ondersteund! Al meer dan 20 jaar!


Probeer jij dan nog maar eens beeld te krijgen met een Irdeto1 kaartje.
Gaat je gewoon niet lukken kan ik je vertellen want daar heb je een Irdoto2 kaart voor nodig.
Je Pace 500, ooit ook een goedgekeurde ontvanger gaat dus ook niet werken met de Irdeto2 kaart.
Daarbij krijg je ook lang niet alle kanalen met Irdeto2 ..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als een abonnement had kreeg je gewoon een irdeto2kaart toch en inderdaad zo aloude pace moest vervangen worden de meeste ontvangers bleven gewoon werken

en dat met die kanalen is toch ook al behoorlijk achterhaald mijn hoofdkaart is irdeto 2 maar ik heb al heel lang heb sinds 1996 filmnet weetje wel. subkaart zwarte seca met familypakket maar vlgs mij geen verschil meer hoor

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Big fellow,

 

Bedankt voor je antwoord; ga eens wat opzoekwerk verrichten over de Lemon 030 CI.

 

satmate,

 

Ook bedankt voor je repliek, maar Lambik61 was je al voor met het idee van een Dream.

 

Allen;

 

Ondertussen ben ik er toch nog een tegengekomen: Homecast S2000 CI CD Blackbox, heeft er iemand al ervaring mee?

 

Alvast bedankt voor julllie reacties!

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

homecast zijn redelijke ontvangers, zelf vind ik de gevoelligheid (signaalsterkte) van de ontvanger enigzins tegenvallen, schotel niet 100% afgesteld gaat de ontvanger er eerder uit dan bijvoorbeeld een philips of dreambox.

Lemon zelf altijd gebruikt op de boot (toen ik hem nog had) en was hier zeer tevreden over.

030 wordt niet meer gemaakt dus eve speuren soople of zo vind je er vast wel een.

 

Gr,

Droompje

 

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

droompje

 

Bedankt voor je snelle reactie. De Lemon wordt het dan maar niet.

 

Zal zelf nog wat info zoeken over de Homecast (leverancier en dergelijke....)

 

 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

en geloof het of niet... nu vind ik ze blijkbaar toch:

 

Grundig DSR 100

 

mochten er nog zijn....

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...