Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, wie weet hoe het komt dat een ird 1.2 file geprogt op een MM kaart het wel doet in een Nokia 9200 maar niet in een Humax5400 gepatchte Cam?

Geplaatst:

De HumCam is geen Allcam en heeft een speciale processorfile (PIC) nodig. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Beste Wizzaerd<BR>Heb je post gelezen, weet je waar of heb je voor mij die spec,pic.hex?<BR>Zou erg gematst zijn.<P>Groeten Helper

Geplaatst:

Ik nam aan dat t over PW ging...<BR>Stuur me ff een PM met je email.

Geplaatst:

Beste Wizzaerd<P>Alvast bedank voor je hulp, hier de key,s<BR>Premiere Word<BR>Pmk BE A7 C5 66 DC 6C 8A B2 ID= 2D 58 00 <BR>Pmk AB 44 EC 5D BD 68 DC 29 ID= 3E A0 00 <BR>ORF <BR>Pmk CA 71 EC 31 B1 3A 70 B2 ID= 00 88 00<P>wi.bosch@wxs.nl<P>Groeten Helper

Geplaatst:

Beste Wizzaerd<P>Heb je nog aan mijn pic.hex files gedacht?<BR>Mail staat al vermeld, weet niet hoe ik je anders moet benaderen?<BR>Las op satnerts dat er een nieuwere patch is voor de int,cam Humax5400 die wel allerlijk type kaarten aan kan heeft iemand dit al geprobeert? <P>Tot horens Helper

Geplaatst:

You've got mail...<BR>Met PM bedoel ik trouwens Private Message, een discreet communicatiemiddel op dit board, hoef je je mail niet public te geven... wink.gif" border="0<P>De Patch is voor alle soorten kaarten maar de HumCam moet wel nog steeds switchen. frown.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.