lujo Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Ik vraag me af of "oude" kaarten die vervangen zijn te koop aangeboden mogen worden. Ik wil zelf namelijk een kaart kopen, maar als die bij iemand al vervangen is voor seca 3 zal ik dan die seca 2 nog kunnen registreren? Wordt dat seca 2 dan bij mij later voor seca 3 kaartje vervangen? Ervaringen?
yaho Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Als deze verkocht worden zul je een kat kopen. Met het registratie formulier krijg je geen nieuwe seca 3 kaart meer om dat deze reeds is verstrekt. Kan ik mij voorstellen. Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3
Gast Mimisiku Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Gaat i.d.d. niet. Werkt alleen als je een seca 2 op je naam zet zodat de oude abonnee geen nieuwe ontvangt, maar deze naar jou opgestuurd wordt..
lujo Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Geplaatst: 18 februari 2009 Dan wordt het erg lastig om na te gaan of de verkoper nieuwe seca 3 al ontvangen heeft... Ik verwacht dat er veel mensen hier dupe van zullen gaan worden.
Eduard07 Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 Origineel bericht van: lujo Ik vraag me af of "oude" kaarten die vervangen zijn te koop aangeboden mogen worden. Uiteraard niet. Maar je hebt hier wel een punt! Wat te denken van kopen en verkopen van Seca2-kaarten waarbij het abonnement van de verkoper nog loopt(Tussentijdse overname of reeds betaald)? Wie krijgt de Seca3-kaart toegestuurd. (Uiteraard de geregistreerde eigenaar. Maar heeft de nieuwe eigenaar die kaart wel (tijdig)laten overzetten op zijn naam?) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) In de brief van CD stond dat je de oude kaart moet vernietigen, doorknippen oid, of opsturen naar Woerden. Deze oude kaart wordt uitgezet en kun je dus niet meer aanzetten want dat cardnummer wordt definitief uit de roulatie genomen. Dus wat raad jij potentiele kopers van tweedehands kaarten aan? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Jan Ambers Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Je kan die kaart wel gebruiken om bij een"goedgekeurde ontvanger" naar de FTA-zenders te kijken, die vrij zijn kwa ontvangst maar je "goedgekeurde ontvanger" heeft sowieso een S2 kaart nodig om beeld te geven... Da's het enige waar je die nog voor kan gebruiken...
Johan45 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Nee Sjaak(k) Giro pasjes enzo werken niet hoor. Wel seca1 seca2 en straks hopelijk ook seca3 pasjes werken in de goedgekeurde decoders voor de FTA kanalen. Vult u rustig aan !!!
Jan Ambers Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Zelfs de oude Premiere seca kaart gaat een wereld open op de "goedgekeurde ontvangers"... Waarschijnlijk heeft ie genoeg aan een seca provider 0000 op de kaart.
gamgra Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 @Lujo, Indien iemand je een kaart aanbiedt, zou ik contact opnemen met Canaldigitaal en vragen of de kaart niet reeds vervangen is. Je moet wel het kaartnummer opvragen bij de verkoper.
Johan45 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Maak in iedergeval gebruik van het CanalDigitaal overname formulier en zorg ervoor dat de verkopende partij het volledig invuld en ondertekend. Bij verkoper/vorige eigenaar onbekend de kaart niet kopen als je later geen ijskrabber wil hebben. Vult u rustig aan !!!
Eduard07 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Origineel bericht van: Jan Ambers Je kan die kaart wel gebruiken om bij een"goedgekeurde ontvanger" naar de FTA-zenders te kijken, die vrij zijn kwa ontvangst maar je "goedgekeurde ontvanger" heeft sowieso een S2 kaart nodig om beeld te geven... Da's het enige waar je die nog voor kan gebruiken... Ik vrees van niet. Al die Seca2 kaarten komen vast uit te staan. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Johan45 Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Ik vrees van niet. Al die Seca2 kaarten komen vast uit te staan. Maakt niet uit, om FTA te kijken heb je de key's niet nodig ... Vult u rustig aan !!!
Eduard07 Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Origineel bericht van: Johan45 Origineel bericht van: Eduard07 Ik vrees van niet. Al die Seca2 kaarten komen vast uit te staan. Maakt niet uit, om FTA te kijken heb je de key's niet nodig ... Maar die zenders zijn toch niet FTA? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Jan Ambers Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Is ARD FTA? Probeer eens met een "goedgekeurde ontvanger" ZONDER kaart in z'n sleuf naar ARD te kijken! Daarvoor kan U die oude kaarten nog gebruiken zolang er maar een seca 0000 provider op staat! OK?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen