Ga naar inhoud


Help!! Is mogelijke koopwoning geschikt voor schotel??


dannyboy

Aanbevolen berichten

Laten we het eens hebben over de oplossing met een mast. Hoe ga je dat plaatsen? Mast aan een tegelvoet? Aan het houten hek? Hoe stevig is dat en hoe maak je het stevig? Dit zijn wat vragen die bij me opkomen.

 

Als ik het zelf kan oplossen en dus niet het dak op hoef via buren etc, wil ik dat als 1e optie hanteren.

Kan ik bij gorbtrack er vanuit gaan dat het ook allemaal klopt als je een offset schotel gebruikt en niet zo een "ouderwetse" schotel?

Moet ik trouwens bij de afstand tussen schotel en obstakel uitgaan van de mast en obstakel? En niet lnb en obstakel?

 

Aangezien ik voor een aantal satellieten schuin naar een muur gericht ben, moet ik dan uitgaan van de kaarsrechte afstand vh midden vd schotel naar het raakpunt met het obstakel? En wat als dat obstakel trapsgewijs verder van je af komt?

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor een relatief klein bedrag heb je z'n camping setje bij dieverse bouwmarkten, daar kan je dan mee experimenteren zodat je meteen weet wat en waar je ontvangst hebt. Komende zomer verkoop je die set weer of neem je mee op vakantie. Kleine investering groot genot/kennis.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...