Claes Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Origineel bericht van: SatMann Claes, kan je daar een laptop HDD in steken? kloppen die aansluitingen dan nog? De A110 heeft een SATA aansluiting. Er zit een beugeltje in dat geplaatst is voor een 3,5" schijf. Dat beugeltje schroef je los en zet je op de plek voor een 2,5" disk. Je schuift de SATA disk in de connector en daarna schroef je de schijf vanonder door een gaatje in de bodem van de Popcorn vast. Dat werkt allemaal perfect en je hebt geen extra bevestigings materiaal of iets degelijks nodig. Ik werk zelf graag met 2,5" schijven. Heb er in de Dreambox ook eentje zitten. 3 x DM8000 2TB | 17/8 Multiswitch | PCH A110 & C200 | Synology NAS DS1511+ | iPad 1 Dreambox image: PLI of zo
Gast SatMann Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Nu nog één vraagje, ik kan ze al bestellen vanaf volgende week. Nu mijn broer zou er ook eentje willen kopen, enkel vraagt hij zich af, kan ik daar een wireless usb dongle op gebruiken? of ben ik verplicht die te nemen van hen (WN-100) op mijn werk hebben wij zo'n gewone usb wireless dongles, zou dat ook gaan? en alvast een dikke merci aan iedereen die hier wat neerschreef, zou komt het wat duidelijker dat ik meer en meer voor de popcorn zal gaan. merci SatMann
winwiz Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 kwestie van proberen. Je moet niet vergeten dat de drivers van die dongles, die ondersteund worden, al geïnstalleerd zijn. Het is geen kwestie van een cd'tje met drivers installeren. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast SatMann Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Winwiz of iemand anders? heeft er iemand een zicht welke dongles ondersteund zijn? die vind ik niet op hun site terug(wat logisch is, ze hebben er zelf ééntje :-) ) alvast bedankt voor al jullie hulp. De mijne zal ik alvast bestellen. SatMann
naitsirhc Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Ik heb via een veilingsite een dongle besteld, welke functioneerd....was geen kwestie van goedkoper volgens mij, maar wel sneller geleverd. Und TschjuB
Snoopy Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Heb ze naast elkaar gehad. Mits de cFullHDMA inmiddels torrents kan tetteren en een interne HDD heeft zou je die kunnen overwegen. Anders zou ik pertinent voor de PCH gaan. Ik vond met name geen torrents kunnen draaien een groot gemis op de cFullHDMA. Verder kan de PCH middels de intere HDD ook als webserver dienen en dat vind ik een dikke plus.
Gast peer99 Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 Ik zou ook voor de popcorn gaan. Ik heb ze beide in gebruik, de mogelijkheden van de PCH is vele male groter dan die van de Cfullhdma. De prijs van de Fullchdma was vroeger intressant maar hij is nu bijna net zo duur als de PCH. Ook de service van de Fullchdma is niet echt wat je ervan verwacht. Ik had een tweede model gekocht, die echter al naar 2 weken de geest gaf. Conceptronic zei dat ze nooit spullen doen repareren. Het enigste wat ze kunnen doen is een nieuw exemplaar sturen. Nu was dat op dit moment ook moeilijk omdat de oude Cfullhdma niet meer leverbaar was. Ik heb ze toen verteld dat ze mij helemaal niks meer hoefde te sturen, ik was er klaar mee.
Gast hummiesat Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Dat lijkt wel het verhaal van een collega van me.
Gast SatMann Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 allemaal bedankt ik heb mij een pch besteld en direct een hdd van 1 tB : green power :-) nu afwachten tot ik hem heb. ik laat het jullie weten. greetz
loodvrij Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 dan wens ik je er alvast veel plezier mee ! ik zelf ben er bijzonder blij mee..... zowel de interne HD alsmede de netwerk-mogelijkheden zijn goed. ik speel met gemak een HD film ( planet earth, de beroemde vogelscene..) zonder dat deze stottert of andere problemen. het overzetten van een bestand naar de interne HD gaat niet zo snel, maar ik doe dat vaak vlak voor ik ga slapen. ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik met grabbit ( om bestanden van nieuwsgroepen af te halen ..red.) deze direct kan repareren en uitpakken op de harde schijf van de PCH. kortom, een veelzijdig stukje speelgoed, met mogelijkheden die ik nog lang niet benut heb !!!! DB 7000 met pli-jade, DB 500 met pli-jade. DB 600( image ?), VU + Duo met open-pli philips 6073 / nokia 9500/ humax 5400 ci ( staat stuk in de kast, wie is er handig??)
Snoopy Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Citaat: .... maar ik doe dat vaak vlak voor ik ga slapen. Klopt, is slaapverwekkend, je slaapt als een roos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen