Ga naar inhoud


[TF PVR alg m.u.v. 4000] 3PG 1.28 (NL versie)


Wybo

Aanbevolen berichten

Het moederbord van mijn laptop had het begeven, dus kon ik geen Nederlandse versie van 3PG aanbieden. cry

 

Inmiddels is versie 1.28 uit!

Citaat:
V1.28 - 02.02.2009

- Transponderauswahl entfernt

- Bugfix: einen Font entfernt

- Bugfix: Sender, die für den EPG-Scan ausgewählt sind, werden auch ohne EPG-Daten angezeigt

- Bugfix: Umschalten auf Radio-Sender

 

____________________________________________________________

 

V1.27 - 27.01.2009

- Radio-Senderliste mit Radio-Logos: Bei geöffneter Senderliste wird mit der TvRadio-Taste

zwischen den beiden Listen hin- und hergeschaltet.

- Kanalauswahl für Radiosender: 2x TvRadio- oder Recall-Taste in der Transponderauswahl drücken.

- 3 neue Schriften mit gleicher Höhe aber unterschiedlicher Breite (für 16:9 optimiert)

- Der TGD-Import kann die EPG-Daten jetzt auch im UTF-8 Format lesen.

- Die Kanäle für den EPG-Scan dürfen nach dem Update neu ausgewählt werden.

- 3PG Dateien befinden sich im Verz. "ProgramFiles\3PG\".

- Die Windows- und Linux-Version kann nur dann mit F11 auf 1280x720 umschalten,

wenn der aktuelle Skin auch als HD-Skin vorhanden ist (*.skin2 und *.pic2)

 

____________________________________________________________

 

V1.26 - 19.11.2008

- Ein Quentchen Pestizid für den EPG-Recorder und Sender mit nicht

eindeutigen Event-IDs (z.B. QVC)

- SWAT-M-Timer: halbwegs interessante Sendungen werden automatisch

markiert, aber nicht aufgezeichnet

Sinds versie 1.27 zijn de skins ook veranderd en kan je de oudere dus niet meer gebruiken!

 

3PG 1.28 compleet, (Duitse) handleiding en alleen de Nederlandse file zijn als bijlagen bijgevoegd. Alle van jullie ontvangen opmerkingen heb ik verwerkt. Desalniettemin: Als je fouten ontdekt, laat het me weten!!

 

 

 

 

3PG.lng.zip

3pg 1.28.zip

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb e.e.a. net even getest....en uiteindelijk werkend gekregen.

De naam van de taal-file is veranderd. Heb de nieuwe in de bijlage gezet (en foutje eruit gehaald blush) .

Citaat:
- 3PG Dateien befinden sich im Verz. "ProgramFiles\3PG\"

Alle 3PG bestanden onder ProgramFiles moeten in een subdirectory 3PG staan. Die moet je even zelf aanmaken.

3PG-lang NIEUW.zip

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij nog een keer. Heb hem nu ingepakt.

Het is de laatste versie handleiding, geschreven voor 1.25

Bij versie 1.28 zijn er wel veranderingen hoor.

Mocht dit ook niet willen: Originele downloadlocatie

 

 

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wybo,

 

Bij mij deed 3PG het niet (TF5510), wat blijkt het ligt aan de firmware. Ik heb nu de oude firmware erin en het werkt perfect (feb 2007). Als ik de TF update naar de versie van maart 2008 loopt ie bij de reboot (en opstart 3PG) volledig vast....

 

Fred

 

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo,

 

ik heb ook het probleem dat TF vastloopt als ik 3PG 3.28 in auto/start zet.Krijg dit niet opgelost.Alleen als ik 3PG handmatig start leek alles goed te funtioneren tot nu.Loopt nu dus ook vast.

 

Grtzzz Manfred

 

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee waar het aan kan liggen. Bij FredjeV lag het aan de firmware.

Op het duitse forum van 3PG wordt er wel melding van gemaakt (TF6000). Als je een beetje handig in het Duits bent:

artikel

Hopelijk wordt het met de volgende versie opgelost....

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Na een tijd de Topfield 5500 kapot te hebben gehad (voeding) ben ik weer (duurde 3/4 jaar!) met 3PG begonnen. Ik heb nog enkele vragen

 

1 Ik heb nog 1.22 maar ik zag dat ook 1.29 uit was. Wie gebruikt deze en is het de moeite waard om deze er voor in de plaats te zetten.

 

2 Verder een vraag over de zenderlogo's wie heeft bijv. de logos voor Het Gesprek, Nederland 24, BIB, Schlagertv, xxx xtreme, hustler tv, Yacht and sail, espn americas, eredivisie1, 2 be, bebetv, kanaal 2, viva germany Zoeken op logos geeft geen resultaat

 

3 Ik gebruik nu de files van Henk, maar ik mis bijv de andere regionale. Vroeger genereerde ik ze zelf met Ted maar krijg de data niet meer, hij haalt met Ted wel op 3.09 maar zie de prog's niet. Hoe krijg ik deze , een nieuwe Ted kost meteen 20 dollar. Welke is nog te gebruiken hiervoor.

 

 

vast bedankt reptovis

 

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...