Elwin Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Het Vlaamse radiostation 4fm gaat vanaf 1 april verder onder de naam 'Joe FM'. De slogan wordt 'The smile, the music'. DJ's voor het nieuwe Joe FM zijn al bekend: de ochtendshow wordt gepresenteerd door Q-music deejay Alexandra Potvin en zanger Raf Van Brussel. Denken jullie dat dit een goede zet is? Ik denk dat het weer zo'n standaard radiozender wordt als Q, MNM etc. Ik vind 4fm een prima zender, hoor. Denk niet dat Joe FM beter wordt, als het al geen 1 april grap is...
matthew_be_wvl Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Ik dacht eigenlijk dat het een 1 april-grap was. Maar dat zou toch wat heel vroeg zijn. Vraag me trouwens hoe ze dat dan uit gaan spreken. Ik hoop dat het op z'n Engels gaat zijn en niet "zjoe" of "joe" Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Elwin Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Geplaatst: 20 februari 2009 Ja, zou wel weer typisch zijn als ze het uitspreken zoals het er staat... net zoals het woord gangsters, wat ook echt zo wordt uitgesproken in België.
digitaal kijker Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 het is waarheid van die zender,ze hebben er al een topic aan geweid gisteren op hun VTM nieuws van s'middags tot s'avondslaat. ze hebben zelf de jingels al laten horen en hun logo enz. de site is http://www.joefm.be zal iets zijn met muziek van de 70's en 80's naar wat ze zeiden. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
bavo27 Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Ik dacht eigenlijk dat het een 1 april-grap was. Maar dat zou toch wat heel vroeg zijn. Vraag me trouwens hoe ze dat dan uit gaan spreken. Ik hoop dat het op z'n Engels gaat zijn en niet "zjoe" of "joe" Zou inderdaad nogal belachelijk zijn als het om een 1april grap gaat Valt nog af te wachten dus.Hoe het zal klinken(als het geen grap is) Klik Hier! "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
TokeMUp Geplaatst: 20 februari 2009 Geplaatst: 20 februari 2009 Op zijn Antwerps zou het klinken als bv "Joe de manne" Misschien is het daar van afgeleid. Joe FM mvg
Elwin Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Geplaatst: 21 februari 2009 Leuk die link, waar heb je die gevonden? Overigens vind ik de muziekstijl nog veel lijken op 4fm, maar het lijkt erop dat ik meer oldies hoor, en daar wordt ik op zich wel heel blij van! De jingles vind ik eigenlijk hetzelfde klinken als die van 4fm nu, alleen klinken die 4fm nét iets beter. Zal misschien aan de naam liggen? Ik vind Joe FM nou niet een geweldig goed gekozen naam...
bavo27 Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Morgen 1 april gaat de nieuwe radiozender JOE fm van start,om 06.00 u gaat de eerste ochtendschow van start met Alexandra Potvin en Raf van Brussel.Om 08.45u wordt de zender geopend door Jimm Kerr,zanger van de Simple Minds.In het bijzijn van alle JOE FM dj's zal hij telefonisch het nieuwe radiostation lanceren. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Elwin Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Geplaatst: 31 maart 2009 Laat me raden: eerste nummer op JOE fm wordt 'Alive and Kicking' van The Simple Minds? Was ook toen bij de start van het huidige Radio Veronica op de 103 FM.
bavo27 Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Origineel bericht van: Elwin Laat me raden: eerste nummer op JOE fm wordt 'Alive and Kicking' van The Simple Minds? Was ook toen bij de start van het huidige Radio Veronica op de 103 FM. Is best mogelijk,zondagmorgen om 05.00 was het trouwens al tijd voor een eerste ludieke en gedurfde actie.Met een gigantische lens werd vanaf 300m afstand de visual:Hello,I'm JOE die al eerder op tv te zien was, geprojecteerd op de torenhoge VRT uitzendtoren in Brussel. Programmadirecteur Erwin Deckers hierover: "We hadden ook een kaartje kunnen sturen, maar het leek ons gewoon leuk om op een originele manier hello te zeggen.Klik Hier! "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Elwin Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Geplaatst: 31 maart 2009 Ja die heb ik gezien. Staan op de site van JOE fm. Jammer dat er verder nog weinig online staat over JOE fm. Als de site maar beter wordt dan die van 4fm nu, die is echt niet up-to-date...
Brambo's Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 En ik maar hopen dat het eindelijk zo eens een format zou worden à la Veronica of Arrow. Ik vrees dat 't terug niet zal lukken in Vlaanderen. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Elwin Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Geplaatst: 31 maart 2009 Ik weet niet waar ik JOE fm mee moet vergelijken in Nederland. Ik denk een mix van Radio 10 Gold en Sky Radio. Ook omdat ze in de programmering een Top 40-overzicht van vroeger hebben, en elke werkdag van 19:00-20:00 ook een 80's uurtje hebben. Mij lijkt het wel leuk, al zou een format á la Veronica ook leuk zijn!
matthew_be_wvl Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 De muziek kan wel eens goed zijn op 4fm, maar met die nieuwe belachelijke naam... Komaan zeg! Waar was dat voor nodig? Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Elwin Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Geplaatst: 1 april 2009 Volgens mij is de muziek wel meer oldies gericht. We gaan het is even aanhoren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen