Elwin Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Geplaatst: 2 april 2009 Ik heb het gisteren even aangehoord, en hij staat nu weer aan. Wil toch iets zeggen denk ik. Vind het een prima radiozender! Klinkt lekker fris, en leuk al die oude plaatjes. Wat vinden jullie van JOEfm?
Gast Graafje Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Ik heb al een paar maal geluisterd en ik vind het niet slecht. Iets minder klinkend als Sky radio maar dat vind ik juist goed. Op dit moment zit Alain Claes op de radio. Zat in 1985 nog samen met mij op Radio Antigoon in Antwerpen. Toffe gast trouwens. Wat die naam Joe betreft, weinig origineel, slechte keuze. Nu ik verkies nog altijd de nieuwere muziek en dus wissel ik wel regelmatig van zender. Gerard
Elwin Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Geplaatst: 2 april 2009 Da's waar. Door de oldies vergeet je ooit ook wat er voor nieuwe muziek is. Daarom switch ik soms van radiozender. Ik vind Radio 10 Gold en Veronica leuk, maar 3FM vind ik ook leuk. Aan het lijstje goede radiozenders mag JOEfm wel toegevoegd worden naar mijn idee.
bavo27 Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Citaat: Wat die naam Joe betreft, weinig origineel, slechte keuze. Naar 't schijnt zou Joe FM de broer zijn van JIM(TV)(ook al zo'n klinkende naam voor een tv station) Citaat: Wat vinden jullie van JOEfm? Klinkt zoals Radio Donna enkele jaren geleden met meestal dezelfde presentators die indertijd bij Donna werkzaam waren.Alleen worden er nu meer oldies gedraaid en dat maakt hem net iets beter dan de Radio Donna van toendertijd.Vind hem wel beter klinken dan het vroegere 4FM "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen