Ga naar inhoud


Blijven "zeuren" van CDS alleen ik ? of


Gast peterrr

Aanbevolen berichten

Sorry,

 

Maar Ik moet het toch van mijn hart.

Al minstens 1 jaar wordt ik per maand minstens 1 keer gebeld of ik mijn abbo niet wil uitbreiden.

De afgelopen maand zelfs 3 keer over sport kanalen. ( ik hou niet van voetbal of sport algemeen op tv.)

Of het is over een family pakket, ik leg meerdere keren uit dat ik alleen de settop met HD genoeg vind.

 

En vraag van zorg aub. dat er in het systeem iets oplicht dat ik geen "andere" abbo wil.

nee hoor gisteren weer....

Als ze willen dat ik CDS moe wordt/ben is dat gelukt.

 

Ben ik nou de enige ?

 

groet peterr

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Maar Ik moet het toch van mijn hart.

Al minstens 1 jaar wordt ik per maand minstens 1 keer gebeld of ik mijn abbo niet wil uitbreiden.

De afgelopen maand zelfs 3 keer over sport kanalen. ( ik hou niet van voetbal of sport algemeen op tv.)

Of het is over een family pakket, ik leg meerdere keren uit dat ik alleen de settop met HD genoeg vind.

 

Word je alleen door CD gebeld of heb je last van meer telefoonspam?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als CDS "zelf" belt hebben ze de nummers duidelijk niet verkocht maar opdracht gegeven om bestaande klanten wat meer te verkopen! Ik ben, volgens mij, niet gebelt al ben ik niet de hele dag thuis om telefoontjes aan te nemen maar heb mijn vriendin er ook niet over gehoord.

 

Mischien als je al een "duurder" abbo heb (heb zelf familie+eredivisie+sport1) dat ze je dan niet meer storen en bellen ze alleen de "settop box" klanten om ze meer proberen te verkopen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Ik ben deze maand al twee keer door een verkoper van CanalDigitaal gebeld.
Het bellen is vorig jaar begonnen maar zo snel achter elkaar heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Zou het kunnen zijn dat CDS de telefoonnummers verkoopt aan verschillende calcentra.?


Als je twee keer bent gebelt door een verkoper van CDS dan is er niets doorverkocht maar bellen ze dus zelf.
Wil je niet gebelt worden door belbedrijven meld je af bij http://www.infofilter.nl/ als je alles invult ben je ook gelijk van geadresseerde post af van loterijen en zo.
Het duurt een paar maanden voor het werkt maar daarna heb je nergens meer last van.
Of je moet het zelf leuk vinden dat je onder het eten gebeld word met een aanbieding van het een of ander. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Da's wel apart. Je hebt dus een toppakket en toch bellen ze je op? Dan kan het bijna niet zo zijn dat CDS uit zichzelf belt, maar dat het een callcenter is... confused


En Eredivisie, en HD ....(wel opgezegd)
Ik vertel dit ook iedere keer en dan krijg ik of mijn lieve ega als antwoord, ow sorry, mijn collega heeft zeker een foutje gemaakt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Of je moet het zelf leuk vinden dat je onder het eten gebeld word met een aanbieding van het een of ander. laugh


Zijn daar ook mogelijkheden voor om meer gebeld te worden tijdens het eten? :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijk gedrag van CD is natuurlijk onacceptabel. Ik zou toch er toch eens een brief aan wagen waarin met ferme taal wordt duidelijk gemaakt dat je hier niet van gediend bent, eventueel af en toe even een zin in hoofdletters. Geef daarin ook gewoon aan dat bij de eerstvolgende keer alle abonnementen met onmiddellijke ingang worden opgezegd (hoef je natuurlijk niet te doen).

 

Zelf ben ik overigens altijd buitengewoon onvriendelijk tegen iedere telefonische verkoper, of dat nu is van een bedrijf waar ik al diensten of goederen van afneem of een ander bedrijf. Ik vind persoonlijk dat zij NIET het recht hebben om mij ongevraagd te storen, zelf doe ik dat ook niet, het is gewoon onbeschoft.

 

En dat laat ik duidelijk merken want ze moeten me gewoon met rust laten.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is altijd onder het eten,dan weten ze dat je thuis bent.Zelfde als met collecteren die komen ook altijd onder het eten.

Eduard dan sturen we ze in het vervolg wel naar jou toe. :D

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...