Ga naar inhoud


Blijven "zeuren" van CDS alleen ik ? of


Gast peterrr

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Sjaak(k)
Anders even aanmelden bij infofilter.nl en de bel en ongevraagde post ellende is definitief voorbij laugh

Misschien wel voor CD, maar je bent er dan toch niet helemaal van af. Ik heb me ook aangemeld bij stichting infofilter, maar er blijven toch zo nu en dan verkopers van bedrijven bellen. Op mijn vraag of ze wel eens van stichting infofilter hebben gehoord, krijg ik dan ook altijd "nee" als antwoord, waarna ik ze verzoek daar gebruik van te maken (niet dat het helpt overigens).
Ik pleit ervoor dat onbekende nummers voortaan getoond worden, zodat we definitief ongewenste bellers (SPAM) kunnen blokkeren.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik heb er niet zoveel moeite mee.

Ik wordt gelukkig veel gebeld op dit nummer door (toekomstige) klanten.

Niet ieder belletje leverd wat op dus ik ben wel e.e.a. gewend. laugh

 

Ik zal eens kijken of ik bij Mijn CanalDigitaal het telefoonnummer kan wijzigen.

Dan ben ik misschien van één vervelende spammer af. (!)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mojo
Citaat:
Maar Ik moet het toch van mijn hart.
Al minstens 1 jaar wordt ik per maand minstens 1 keer gebeld of ik mijn abbo niet wil uitbreiden.
De afgelopen maand zelfs 3 keer over sport kanalen. ( ik hou niet van voetbal of sport algemeen op tv.)
Of het is over een family pakket, ik leg meerdere keren uit dat ik alleen de settop met HD genoeg vind.


Word je alleen door CD gebeld of heb je last van meer telefoonspam?




Nee ik heb al jaren niet echt last van callcenters, dat info filter werkt. punt
En daarvoor was het een ander iets dat werkte ook per zoveel jaar ofzo.

Het is echt CDS zelf en als ik niet thuis ben dan vragen ze aan mijn dochters wel wanneer ik wel thuis ben.
En ben ik dan toevallig weer niet thuis.....
Wanneer dan wel...
Sorry het lijkt wel stalken.

groet peterr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er maar gerust vanuit dat het een initiatief betreft op afroep van CD maar vanuit een of ander callcentre wat nauweliojks op de hoogte is van de details.

 

Ik kreeg, op een onlangs opgezegd abonnement (settop), een aanbieding om 3 maanden het basispakket te proberen. Ik kon dat, en dat zou schriftelijk worden bevestigd, een maand voor afloop opzeggen.

Aangezien ik dat abbo stopgezet had zat daar geen mogelijkheid in. Vervolgens gevraagd of dit ook op een tweede kaart van mij mocht. Na overleg mocht dat van de 'supervisor' :D

 

In de schriftelijke bevestiging werd er echter met geen woord gerept over een opzegging van de proef. Enkel dat het abonnement automatisch in een jaarabbo omgezet zou worden.

 

Nou dat heb ik even recht laten zetten. Marketingtechnisch is het misschien wel handig, maar ik vind ik het op z'n zachtst gezegd 'niet netjes' om dit niet correct te verwoorden.

 

Maar het is opgelost. Nu wachten op de nieuwe aanbieding. :D

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peterrr
Sorry,

Maar Ik moet het toch van mijn hart.
Al minstens 1 jaar wordt ik per maand minstens 1 keer gebeld of ik mijn abbo niet wil uitbreiden.
De afgelopen maand zelfs 3 keer over sport kanalen. ( ik hou niet van voetbal of sport algemeen op tv.)
Of het is over een family pakket, ik leg meerdere keren uit dat ik alleen de settop met HD genoeg vind.

En vraag van zorg aub. dat er in het systeem iets oplicht dat ik geen "andere" abbo wil.
nee hoor gisteren weer....
Als ze willen dat ik CDS moe wordt/ben is dat gelukt.

Ben ik nou de enige ?

groet peterr



Als je wilt uitbreiden van zenderpakket doe dat dan nooit telefonisch maar via internet.
Activatiekosten telefonisch 9,95
Activatiekosten internet 3,95
Want menige telefonisten bij Canal Digitaal weten het zelf amper eens.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nu kennelijk wel een grote belactie gaande.

 

Vandaag werd ik voor de 2-de keer gebeld in 1 week tijd met de vraag of ik Eredivisie-Live wilde bijsluiten.

 

En ze wilde me niet van hun bellijst afvoeren, nadat ik daar naar vroeg.

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast radio_man_new

Ik ga altijd schelden (lucht heerlijk op) of zuigen (bevalt het goed dat baantje?).

Maar ja een hoop van die callcentertiepjes hebben een ingebouwd filter tegen ondankbare honden als ik, die het niet gezellig vinden om op een geheim nummer (!) gebeld te worden als ik net onder de douche sta: Of ik andere stroom (12 V ?) wil.

En voor die consusite met dat filter moet ik me eerst registreren en zo, zucht, laat maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...