satcat Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Plaats je telefoonnummer maar eens op enkele fora.
paqbro Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Ik geef sowieso via internet altijd een oud (niet meer bestaand) nummer op. Mijn telefoonnummer weten alleen vrienden + familie. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
andre123 Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Onbekend nummer!gewoon niet opnemen. _________________________ DM 800 Visiosat Big BiSat - vantage 8/1 - 8 x Alps lnb
Kowalski Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Anders even aanmelden bij infofilter.nl en de bel en ongevraagde post ellende is definitief voorbij Misschien wel voor CD, maar je bent er dan toch niet helemaal van af. Ik heb me ook aangemeld bij stichting infofilter, maar er blijven toch zo nu en dan verkopers van bedrijven bellen. Op mijn vraag of ze wel eens van stichting infofilter hebben gehoord, krijg ik dan ook altijd "nee" als antwoord, waarna ik ze verzoek daar gebruik van te maken (niet dat het helpt overigens). Ik pleit ervoor dat onbekende nummers voortaan getoond worden, zodat we definitief ongewenste bellers (SPAM) kunnen blokkeren. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Johan45 Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Ach ik heb er niet zoveel moeite mee. Ik wordt gelukkig veel gebeld op dit nummer door (toekomstige) klanten. Niet ieder belletje leverd wat op dus ik ben wel e.e.a. gewend. Ik zal eens kijken of ik bij Mijn CanalDigitaal het telefoonnummer kan wijzigen. Dan ben ik misschien van één vervelende spammer af. (!) Vult u rustig aan !!!
Gast peterrr Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Origineel bericht van: Mojo Citaat: Maar Ik moet het toch van mijn hart. Al minstens 1 jaar wordt ik per maand minstens 1 keer gebeld of ik mijn abbo niet wil uitbreiden. De afgelopen maand zelfs 3 keer over sport kanalen. ( ik hou niet van voetbal of sport algemeen op tv.) Of het is over een family pakket, ik leg meerdere keren uit dat ik alleen de settop met HD genoeg vind. Word je alleen door CD gebeld of heb je last van meer telefoonspam? Nee ik heb al jaren niet echt last van callcenters, dat info filter werkt. punt En daarvoor was het een ander iets dat werkte ook per zoveel jaar ofzo. Het is echt CDS zelf en als ik niet thuis ben dan vragen ze aan mijn dochters wel wanneer ik wel thuis ben. En ben ik dan toevallig weer niet thuis..... Wanneer dan wel... Sorry het lijkt wel stalken. groet peterr
John van Dreumel Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Ga er maar gerust vanuit dat het een initiatief betreft op afroep van CD maar vanuit een of ander callcentre wat nauweliojks op de hoogte is van de details. Ik kreeg, op een onlangs opgezegd abonnement (settop), een aanbieding om 3 maanden het basispakket te proberen. Ik kon dat, en dat zou schriftelijk worden bevestigd, een maand voor afloop opzeggen. Aangezien ik dat abbo stopgezet had zat daar geen mogelijkheid in. Vervolgens gevraagd of dit ook op een tweede kaart van mij mocht. Na overleg mocht dat van de 'supervisor' In de schriftelijke bevestiging werd er echter met geen woord gerept over een opzegging van de proef. Enkel dat het abonnement automatisch in een jaarabbo omgezet zou worden. Nou dat heb ik even recht laten zetten. Marketingtechnisch is het misschien wel handig, maar ik vind ik het op z'n zachtst gezegd 'niet netjes' om dit niet correct te verwoorden. Maar het is opgelost. Nu wachten op de nieuwe aanbieding. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
di-on-air Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Origineel bericht van: peterrr Sorry, Maar Ik moet het toch van mijn hart. Al minstens 1 jaar wordt ik per maand minstens 1 keer gebeld of ik mijn abbo niet wil uitbreiden. De afgelopen maand zelfs 3 keer over sport kanalen. ( ik hou niet van voetbal of sport algemeen op tv.) Of het is over een family pakket, ik leg meerdere keren uit dat ik alleen de settop met HD genoeg vind. En vraag van zorg aub. dat er in het systeem iets oplicht dat ik geen "andere" abbo wil. nee hoor gisteren weer.... Als ze willen dat ik CDS moe wordt/ben is dat gelukt. Ben ik nou de enige ? groet peterr Als je wilt uitbreiden van zenderpakket doe dat dan nooit telefonisch maar via internet. Activatiekosten telefonisch 9,95 Activatiekosten internet 3,95 Want menige telefonisten bij Canal Digitaal weten het zelf amper eens. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
tfh Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 /me klopt even af... In al die jaren nog maar 1 keer gebeld door CD om te vragen of ik interesse had in een upgrade (Ging toen om Eredevisie live geloof ik).
Noordzee Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Er is nu kennelijk wel een grote belactie gaande. Vandaag werd ik voor de 2-de keer gebeld in 1 week tijd met de vraag of ik Eredivisie-Live wilde bijsluiten. En ze wilde me niet van hun bellijst afvoeren, nadat ik daar naar vroeg. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Eduard07 Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Origineel bericht van: Noordzee En ze wilde me niet van hun bellijst afvoeren, nadat ik daar naar vroeg. De bel-hamels.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Terradon Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Hoi, meld je hier maar aan , dan heb je geen last meer van die ongewenste telefoontjes....... http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home2.php Succes
Gast radio_man_new Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Ik ga altijd schelden (lucht heerlijk op) of zuigen (bevalt het goed dat baantje?). Maar ja een hoop van die callcentertiepjes hebben een ingebouwd filter tegen ondankbare honden als ik, die het niet gezellig vinden om op een geheim nummer (!) gebeld te worden als ik net onder de douche sta: Of ik andere stroom (12 V ?) wil. En voor die consusite met dat filter moet ik me eerst registreren en zo, zucht, laat maar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen