Ga naar inhoud


Smartcardwissel bij TV Vlaanderen


lucdec2

Aanbevolen berichten


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

en de kaart ook al aan je account gelinkt,normaal nog niet wink

volgens TVV na 20 dagen pas,heb hen al 2 mails gestuurd voor te vragen of ze het nu al willen aanpassen,maar het gaat automatisch na 20 dagen,

al geloof ik er niks van wink

 

ik zal het dinsdag of woensdag pas merken,heb de kaart sinds de 27ste februari.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

waneer die na 20 dagen niet op je account staat en geen update's krijgt je opeens op een zeer mooi zwart beeld zou kunnen kijken van de TVV kaart zenders.

en in nederland hebben ze ongeveer dezelfde tekst op hun brief gehad en zijn er ook veel die moeten bellen omdat hun kaart op zwart gaan.

dus is dit een waarschuwing,moest je geen beeld hebben dat je mag bellen om deze aan je account je hangen,

hoe ga je anders een update puls aanvragen als die kaart er niet instaat als je zwart beeld hebt. wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de nieuwe smartcard ontvangen, direct geprobeerd en wat gezapt tussen zenders en die deden het allemaal. Wou 's avonds het WK rally op eurosport gaan kijken maar geen beeld op die zender (die had ik 's middags niet gecheckt). Gecodeerd programma stond erin beeld.

 

Oude kaart erin en weer beeld op eurosport. Eurosport 2 werkt wel gewoon met de nieuwe kaart. Mijn receiver is een Vantage 100 serie. Heb een canaldigitaal en tvvlaanderen kaart tegelijk erop draaien en nooit problemen gehad, dus het ligt aan de smartcard.

 

Heb de ontvanger nu op eurosport staan met de nieuwe smartcard erin, zou dit helpen? misschien dat die kaart nog een update door moet krijgen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je TVV belt krijg je zo een menu waar je door kan.

Ze vragen dan naar je kaartnummer, ik heb daar het nieuwe ingegeven en ben door een of ander menu gegaan dat ik geen beeld zou hebben.

 

Op dat moment is mijn kaart automatisch gekoppeld, ik kreeg hem onmiddelijk zichtbaar via My TVVlaanderen en de EMM is ook onmiddelijk toegekomen.

 

(dit was voor de 20 dagen)

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Simean
Als je TVV belt krijg je zo een menu waar je door kan.
Ze vragen dan naar je kaartnummer, ik heb daar het nieuwe ingegeven en ben door een of ander menu gegaan dat ik geen beeld zou hebben.

Op dat moment is mijn kaart automatisch gekoppeld, ik kreeg hem onmiddelijk zichtbaar via My TVVlaanderen en de EMM is ook onmiddelijk toegekomen.

(dit was voor de 20 dagen)


Dit kan Ik bevestigen. Binnen de 30 seconden na het verbreken van het telefoon gesprek, was de kaart nummer aangepast op mijn TV Vlaanderen en de emm op de kaart.

Bedankt voor de tip.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cookie
Probleem gevonden, het is de canaldigitaal kaart. Als ik die eruit trek heb ik beeld op eurosport met de nieuwe tvvlaanderen kaart. Hoe kan ik dit oplossen? want ik wil niet telkens die kaart eruit gaan halen om eurosport te kijken.


De CD kaart is nog een seca2 kaart?

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

card reader /dev/ttyUSB0

handled 183631(183574) ecms and 6(6) emms

SECA card ********** entitlements:

0000 MANAGMENT : 2009-05-18

006c TV VLAANDEREN : 2009-05-18

 

Mijn eerste EMM updates gekregen vandaag en dit alles zonder te bellen naar TV Vlaanderen ofzo.

 

Ze doen daar dus hun werk beter in zaventem dan dat ze het doen in holland hehe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men oud kaartje heeft het vandaag opgegeven... frown

Was een probleem in combinatie met men dm800 en cccam.

Heb nu nabilo blackhole ver 0.9 geinstalleerd, en het nieuwe kaartje erin gevlamd.. En nu werkt alles terug netjes smile Ik peins zelfs dat het nieuwe kaartje sneller is dan het oude...

dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...