Ga naar inhoud


Smartcardwissel bij TV Vlaanderen


lucdec2

Aanbevolen berichten

Joepie, nieuwe smartcard van TVV !

 

Niet zo evident dat nieuwe kaartje van TVV (in een db7020). Toch een halfuurtje intensief mee bezig geweest. Geactiveerd was ze zeker al niet, activeren ging pas na enkele pogingen (via internet) omdat ze zogezegd bij de eerste pogingen niet bestond (!?). Daarna enkele malen reboot + herstart CCCam 2.0.10 en opeens weer beeld ( door activatie van nieuwe kaart of rebooten ? God zal het weten). Oude kaartje zit in tweede dreambox 500+ en werkt ook nog (eveneens CCCam 2.0.10 )

 

Groetjes,

 

Harwig

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast johanmoni

jullie spreken over het nieuw kaartje dat het sneller is, wat maakt dat eigelijk uit , ik zie toch geen verschil met oude kaart

 

 

gr johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: pollebru
Vandaag kaartje ontvangen, ingestoken receiver opgestart en zonder heractivatie beeld op alle kanalen van TvV. confused


Dat is geen probleem, je datum zal staan op 1 juli. Na ongeveer 3 weken kan je beeld wel uitvallen, indien zo moet je zelf heractiveren.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen,

Ik ontving mijn nieuwe smartcard en wat bleek , ik ontvang alle TV Vlaanderen zenders , behalve twee VRT EEN en Canvas. laat dat nu juist mijn favoriete zenders zijn. Bellen naar TV Vlaanderen leverde op dat het de software van mijn "oude" ontvanger zou zijn . Ik gebruik een COMAG 2x CI , oud maar steeds naar wens gewerkt FTA en TV Vlaanderen met originele slede en originele kaart.

Alleen een nieuwe ontvanger kopen zou een oplossing bieden??

De verkoper zei mij dat er voor die ontvanger geen nieuwe software meer ontwikkeld wordt.

Kan iemand mij dit bevestigen of is er toch een betere oplossing? Nu al dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem opgelost met mijn smartcard, had geheractiveerd maar de kaart niet snel genoeg in de ontvanger gestoken dus update gemist (gaat erg snel die heractivatie dus). Hopelijk gebeurd het vanaf nu wel automatisch en moet ik niet elke maand opnieuw handmatig een heractivatie aanvragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cookie
probleem opgelost met mijn smartcard, had geheractiveerd maar de kaart niet snel genoeg in de ontvanger gestoken dus update gemist (gaat erg snel die heractivatie dus).

Dat is onzin! Er moet iets anders gebeurd zijn.
Een activatiesignaal die naar de kaart gestuurd wordt blijft telkens geldig tot middernacht!

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Mijn nieuwe kaart was ook uitgevallen.

De kaart opnieuw willen activeren via internet, maar dit ging niet.

 

Vervolgens gebeld en binnen de drie minuten werkt de kaart terug.

 

mvg

 

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de originele TV Vlaanderen CI module.

Ook al met een andere module geprobeerd ( van een vriend, weet niet welke) maar werkte ook niet op VRT en Canvas; alle andere zenders wel dus.

Nu al bedankt voor enige info die me in de goede richting stuurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eind vorige maand mijn nieuwe kaarten gekregen, werkten onmiddelijk op mijn dreambox met CCcam 2.1.0 met datum tot 2009-07-01. Gisterenavond zie ik dat ik 4 EMM's ontvangen heb, datum staat nu op 2009-06-11, nog steeds beeld maar niet op alle zenders, enkel basispakket (normaal). Geen last gehad van beelduitval, hopelijk blijft dit zo. Al bij al moet ik zeggen dat die wissel hier bijzonder vlot verlopen is........

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...