Ga naar inhoud


Smartcardwissel bij TV Vlaanderen


lucdec2

Aanbevolen berichten


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: ranico
Origineel bericht van: pollebru
Vandaag kaartje ontvangen, ingestoken receiver opgestart en zonder heractivatie beeld op alle kanalen van TvV. confused


Dat is geen probleem, je datum zal staan op 1 juli. Na ongeveer 3 weken kan je beeld wel uitvallen, indien zo moet je zelf heractiveren.


Inderdaad, bij kennissen van mij is het zo gegaan, eerst 20 dagen beeld op alle zenders en dan zwart.
Ik heb voor hen dan een heractivatie aangevraagd via pc, en het werkte direct terug.
Vandaar ook mijn vraag : Gaat het nu in de toekomst automatisch gaan ? Ze hebben de Philipsontvanger
van Tvv zelf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord ivm niet werkende Comag CI2 receiver op VRT en Canvas. Ik heb alle kanalen terug ingescand zoals hier gesuggereerd , maar hetzelfde resultaat, alle zenders werken behalve VRT1 en canvas. Alles werkt wel nog steeds met de oude tv vlaanderen kaart.

Geen oplossing dus?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: adupont
Bij mij staat de datum op 2009-06-03 - ook met dreambox en cccam 2.1.0... heb nog geen kans gehad om mijn TVV-facturen er bij te nemen, maar kan het zijn dat op die dag de jaarlijkse vervaldag van je TVV-abonnement is?


Om de paar dagen wordt de geldigheidsduur van het kaartje verlengt met enkele dagen. Die van mij sprong van 2009-07-01 naar 2009-05-11 na het krijgen van de eerste update en staat nu op 2009-06-12.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...