Gast marcelkeuk Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 hoi mensen hier op forum ik ben echt een leek in schotel en schotel ontvangers nou is mijn strong 8000 waar ik jaren plezier heb gehad overleden hij kan de zenders niet meer inlezen helaas nu mijn vraag ik kan via marktplaats een ontvanger kopen van het merk SAB en voor niet zo veel geld mijn bod was hoogste 40 euro doe ik hier goed aan of word dit mij afgeraden bij voorbaad al bedankt en mischien nog wat tips waar ik op moet letten groetjes marcel
NINjak Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Ik heb geen verstand van SAB maar mischien makkelijk als je ook het type meld! Dan kunnen de SAB kenners een beter/goed antwoord geven
Gast marcelkeuk Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 heb je helemaal gelijk in het is een sab explorer mvg marcel
jimny Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Het lijkt me ook handig of je uitzoekt of CD de Sab ondersteunt, nu was ik kortgeleden bij een dealer die ook de SAB verkoopt en die beweerde dat het geen probleem was en hij had al nieuwe software voor ondersteuning CD.
VriezeNet® Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Origineel bericht van: jimny Het lijkt me ook handig of je uitzoekt of CD de Sab ondersteunt, nu was ik kortgeleden bij een dealer die ook de SAB verkoopt en die beweerde dat het geen probleem was en hij had al nieuwe software voor ondersteuning CD. Ik kan dit verhaal bevestigen, met de laatste software (januari 2009) werken de Explorer's FTASC en de CISC perfect (tot nu toe) met de nieuwe kaarten van Canal Digitaal.
jimny Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 ff googelen en dan kwam ik op deze site http://www.sabsatellite.nl/knowledge.php?sab_language=ned
Gast marcelkeuk Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 oke nou ben ik zo als ik zij een leek maar ik heb die link bekeken ern daar stond sluit uw schotel op de pc aan oke moet ik dus kabeltje kopen waar kan ik die kopen en wat kost zo,n kabeltje ik heb de ontvanger inmiddels hij ontvangt cd kanalen staan alleen over de hele schotel verspreid dus moet ik de zenderlijst er op zetten of is dit niet zo en moet ik alles handmatig op goede kanaal zetten?? mvg marcel
Big fellow Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Kan je iedereen een plezier doen en interpunctie gebruiken? Je huidige bericht is volstrekt onleesbaar. Dus een "." op de juiste plaats en een Hoofdletter zo nu en dan kan veel helpen.. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Paullo Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Ik zou ook de titel aanpassen, want je laat weten dat je strong is overleden, maar eigenlijk gaat je vraag over een SAB-ontvanger. Ik neem aan dat een aantal mensen die misschien iets nuttig kunnen posten over een SAB-ontvanger, niet bepaald iets gaan lezen dat gaat over een strong ontvanger die defect is. Greets
jimny Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Het is een kwestie van even op het hoofdstukje ontvangers klikken, maar voor het gemak hier een goed linkje om meteen bij de ontvangers te komen http://www.sabsatellite.nl/products.php?cat=61
Eduard07 Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Origineel bericht van: Paullo Ik zou ook de titel aanpassen, want je laat weten dat je strong is overleden, maar eigenlijk gaat je vraag over een SAB-ontvanger. Ik neem aan dat een aantal mensen die misschien iets nuttig kunnen posten over een SAB-ontvanger, niet bepaald iets gaan lezen dat gaat over een strong ontvanger die defect is. Greets Je zou toch mogen aannemen dat op school bij Nederlands nog geleerd wordt wat "een passend kopje boven een tekst" (mail,posting) inhoudt. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen