Gast marcelkeuk Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 hoi mensen hier op forum ik ben echt een leek in schotel en schotel ontvangers nou is mijn strong 8000 waar ik jaren plezier heb gehad overleden hij kan de zenders niet meer inlezen helaas nu mijn vraag ik kan via marktplaats een ontvanger kopen van het merk SAB en voor niet zo veel geld mijn bod was hoogste 40 euro doe ik hier goed aan of word dit mij afgeraden bij voorbaad al bedankt en mischien nog wat tips waar ik op moet letten groetjes marcel
NINjak Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Ik heb geen verstand van SAB maar mischien makkelijk als je ook het type meld! Dan kunnen de SAB kenners een beter/goed antwoord geven
Gast marcelkeuk Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 heb je helemaal gelijk in het is een sab explorer mvg marcel
jimny Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Het lijkt me ook handig of je uitzoekt of CD de Sab ondersteunt, nu was ik kortgeleden bij een dealer die ook de SAB verkoopt en die beweerde dat het geen probleem was en hij had al nieuwe software voor ondersteuning CD.
VriezeNet® Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Origineel bericht van: jimny Het lijkt me ook handig of je uitzoekt of CD de Sab ondersteunt, nu was ik kortgeleden bij een dealer die ook de SAB verkoopt en die beweerde dat het geen probleem was en hij had al nieuwe software voor ondersteuning CD. Ik kan dit verhaal bevestigen, met de laatste software (januari 2009) werken de Explorer's FTASC en de CISC perfect (tot nu toe) met de nieuwe kaarten van Canal Digitaal.
jimny Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 ff googelen en dan kwam ik op deze site http://www.sabsatellite.nl/knowledge.php?sab_language=ned