Gast Henri Aalten Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Als ik met de computer, Windows Vista Premium 64 bit met 4 GB intern geheugen naar Uitzending gemist ga, krijg ik iedere keer na de reclame een licht wit scherm, en de texst Windows Explower werkt niet meer !!!! Internetverbinding is bij mij 18 MB Wat kan ik hier nog aan verbeteren ???? Is Windows Vista Premium 64 Bit zo onstabiel
winwiz Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Als je de stabiliteit van Vista 64 wil hangen aan een uitzending van Uitzending gemist, ga je gang. Lijkt me eerder dat er een plugin van IE niet lekker werkt in dit geval mediaplayer 11. Geen enkel probleem hier met Vista 64 met 6 Gb Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Ik heb nu Inernet explower 7.0, en Mediaplayer 11. Ik zie nu dat de Internetexplower na de reclame de zaak afbreekt, bij uizending gemist.
Poetsdoekje Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Oplossing?: " Mozilla Firefox" En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Henri Aalten Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Heb ik al geprobeerd, het zelfde probleem
Sjattuh Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Heb ik al geprobeerd, het zelfde probleem Dus het probleem zit niet in Internet Explorer. Ik weet niet wat Uitzending Gemist gebruikt maar datgene eens opnieuw installeren? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast ozzo Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Codec pakketje installeren ? KLite Codec pack en dan zou alles toch moeten werken....?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 KLite Codec pack had ik al eerder geinstalleerd, voor DVD bewerking enz. Maar zodra ik iets aanklik in uizendig gemist, meteen een licht wit svherm, en het loopt vast
Sjattuh Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Mediaplayer al opnieuw geinstalleerd? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Ja ook die is opnieuw geinstalleerd, en de Mediaplayer werkt verder goed.
Sjattuh Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Probeer je video kaart drivers eens te updaten/opnieuw installeren. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Met mijn computer terug geweest naar de dealer. De mediaplayer 11 werkt goed. Internet Explorer werkt ook goed. Maar het is nog niet opgelost, mijn dealer weet het ook niet. Voor de zekerheid, maar de Videodrivers opnieuw geinstalleerd. MAar helaas.
Poetsdoekje Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Met mijn computer terug geweest naar de dealer. De mediaplayer 11 werkt goed. Internet Explorer werkt ook goed. Maar het is nog niet opgelost, mijn dealer weet het ook niet. Voor de zekerheid, maar de Videodrivers opnieuw geinstalleerd. MAar helaas. Hmm, fijne dealer heb je, computers verkopen en geen oplossing voor problemen hebben? Toffe jongens En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen