bavo27 Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Discovery Channel krijgt in maart een nieuw logo. De zender lanceerde zijn nieuwe logo in Europa voor het eerst in Groot-Brittanië op 15 februari 2009, de andere Europese landen volgen in maart. In maart viert Discovery Channel zijn 21ste jaar op de internationale markt. Discovery Channel is in Vlaanderen en Nederland te zien in het aanbod van TV Vlaanderen en Canaal Digitaal. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Mojo Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Citaat: In maart viert Discovery Channel zijn 21ste jaar op de internationale markt. Discovery Channel is in Vlaanderen en Nederland te zien in het aanbod van TV Vlaanderen en Canaal Digitaal. 21 jaar geleden. Pffff zolang zit ik dus te rommelen met satellietontvangst. Destijds zat Discovery op 27,5 west samen met Kindernet op 1 transponder. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Elwin Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Dit is toch ook het logo wat nu gebruikt wordt voor Discovery World? Vind het een stuk moderner, het huidige logo wordt volgens mij al heel lang gebruikt.
wapper Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Nu nog in Breedbeeld uitzenden en ze zijn weer hellemaal bij
Littlesat Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Als je hem in Breedbeeld wilt zien dan neem je de HD versie(LOL). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
wapper Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Ze moeten gewoon met de tijd mee gaan ook voor de niet HD kijkers.
Elwin Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Lijkt mij het meest logische dat ze die overstap naar breedbeeld maken als ze overgaan op de nieuwe huisstijl...
Alfons Verbiest Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Origineel bericht van: Elwin Lijkt mij het meest logische dat ze die overstap naar breedbeeld maken als ze overgaan op de nieuwe huisstijl... Nou Elwin....? Dat dacht ik in 2008 op 25 mei ook met Eurosport en Eurosport 2 toen Eurosport HD van start ging.
Gast calculator Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Klopt helemaal Alfonds. Met de grote tamtam kondigde Eurosport een jaar geleden al aan volledig over te gaan in breedbeeld. Maar tot en met de dag van vandaag is het nog antiek vierkant beeld.
Outta space Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Dit logo wordt al in Amerika gebruikt zag ik laatst toen ik op youtube op zoek was naar fragmenten van Storm Chasers
Kozmoz Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Ze kunnen beter eerst aan de ondertitels werken zodat deze niet meer (soms) in het midden van het beeld staan. Dit is erg irritant als er mensen in beeld zijn en ze zetten er de ondertiteling boven op zijn gezicht Vu+ Uno 4k SE, Mut@nt HD2400, triax multi rail met 4 inverto black premium LNB's, 1.1m triax schotel
droompje Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 hoe is de instelling van av in je ontvanger Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
wammeswaggel Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Boeiend. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast patje7of9 Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: bavo27 Discovery Channel krijgt in maart een nieuw logo. De zender lanceerde zijn nieuwe logo in Europa voor het eerst in Groot-Brittanië op 15 februari 2009, de andere Europese landen volgen in maart. In maart viert Discovery Channel zijn 21ste jaar op de internationale markt. Discovery Channel is in Vlaanderen en Nederland te zien in het aanbod van TV Vlaanderen en Canaal Digitaal. We zijn nu bijna april en Discovery Channel heeft z'n logo niet veranderd,dus waar is u bron met die vermelding dat er een nieuwe logo zou komen?
Littlesat Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 In de UK wordt dat nieuwe logo ook al gebruikt... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen