Gast patje7of9 Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Wordt er dan ook in breedbeeld uitgezonden?
Littlesat Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Voor breedbeeld uitzendingen moet je bij discovery bij de HD versie van dit kanaal zijn. Verwacht niet dat de SD versie (ooit) nog in breedbeeld komt... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Apple740 Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: Littlesat In de UK wordt dat nieuwe logo ook al gebruikt... Ik vind 'm trouwens irritant ver in het beeld staan bij Discovery-HD UK. Stond het oude logo mooi strak helemaal rechtsbovenin in het hoekje, het nieuwe staat veel verder naar binnen. En doordat het ook nog eens een lang logo is maakt het alleen maar erger. Een ramp wat mij betreft. Dit is een zender geworden waar je het logo niet meer kunt vergeten maar continue irritant in je gezichtsveld staat.
bavo27 Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Geplaatst: 1 april 2009 Het nieuwe logo is vandaag toegevoegd "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
digitaal kijker Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 stondt ook gemeld in de CD nieuwsbrief Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Origineel bericht van: bavo27 Het nieuwe logo is vandaag toegevoegd Ja, je ziet hem bepaald niet over het hoofd. Ik zag vanmorgen bij het zappen diverse keren dat ze in anamorf 16:9 uitzonden. Alleen schakelde hij bij CDS niet over en bleef in 4:3 staan. Altijd beter dan UPC analoog. Die was ook 4:3 en daar miste je links een heel stuk van de ondertiteling en rechts een stuk van het logo. Werd het toch een klein logo. Bij UPC Digitaal was het wel het hele beeld in 16:9.
Elwin Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Op dit moment bij UPC analoog is het beeld uitgerekt in 4:3. UPC zal wel gedacht hebben dat Discovery over zou zijn gegaan naar breedbeeld. Wel een mooi logo trouwens.
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Origineel bericht van: Elwin Op dit moment bij UPC analoog is het beeld uitgerekt in 4:3. UPC zal wel gedacht hebben dat Discovery over zou zijn gegaan naar breedbeeld. Wel een mooi logo trouwens. Schijnbaar zijn ze er wel mee bezig. Vanmorgen was het ook 16:9. Zou ook wel eens tijd worden hè?
Gast patje7of9 Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Origineel bericht van: Elwin Op dit moment bij UPC analoog is het beeld uitgerekt in 4:3. UPC zal wel gedacht hebben dat Discovery over zou zijn gegaan naar breedbeeld. Wel een mooi logo trouwens. Schijnbaar zijn ze er wel mee bezig. Vanmorgen was het ook 16:9. Zou ook wel eens tijd worden hè? Het wordt echt eens tijd dat ze al in 16:9 uitzenden, merendeel van de mensen hebben toch een breedbeeld TV. NGC zend de SD versie toch ook in breedbeeld uit waarom kan Discovery dat ook niet? Maar,je hebt nog steeds van die conservatie mensen die denken dat een 4:3 uitzending beter is dan 16:9.
Elwin Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Nu staat het logo op hoogte van een 16:9-uitzending. Ben benieuwd wat ze van plan zijn, denk dat ze aan het testen zijn voor breedbeelduitzendingen...
wapper Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 ja of het word precies het zelfde als tmf denken dat het breedbeeld is maar geven het door in letterbox formaat.
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Origineel bericht van: wapper ja of het word precies het zelfde als tmf denken dat het breedbeeld is maar geven het door in letterbox formaat. Vanmorgen was hij enkele uren achtereen anamorf breedbeeld, zoals ik hier kort boven al schreef. Alleen bleef bij CDS het beeld in elkaar gedrukt op 4:3 staan. men is er dus mee bezig.
wapper Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Nu paar dagen verder en nogsteeds geen WS, zoals ik dus al zij zelfde als TMF denken dat ze WS uitzenden.
Gast patje7of9 Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Gewoonweg belachelijk, meer of 50% van de mensen in de Benelux hebben een breedbeeld TV en ze zenden dan nog steeds uit in 4:3. National geographic (SD) kan wel in 16:9 uitzenden! Moet zijn dat ze bij Discovery liever werken met verouderde apparatuur ofwel zijn ze daar zo dom dat ze niet weten hoe ze in breedbeeld moeten uitzenden.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Citaat: Discovery Channel krijgt in maart een nieuw logo. Dit is echt schokkend wereldnieuws..Ik ben er zelfs voor opgebleven om het te gaan zien. Ik zou het ook bijzonder op prijs stellen als er een melding komt dat het logo van linksboven naar rechtsboven is verplaatst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen