climasat Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Hallo, Ik word wel eens gebeld door een energie maatschapij en volgens die mensen ben je hardstikke gek als je nog bij je oude maatschapij blijft. Ik zit nu bij Essent en vraag me ook echt af of het wat uitmaakt om over te stappen en komt het uiteindelijk allemaal niet op het zelfde neer. De Nederlandse Energiemaatschapij is op diverse verglijking site's wel goedkoper dan andere energie leveranciers, maar is dit ook echt zo? Laat duidelijk zijn dat ik geen spam wil uitlokken maar gewoon duidelijkheid wil. Groeten....
pukje Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 over dat thema liep al een draadje als je door de hond of kat gebeten wordt uiteindelijk hebben ze de zelfde prijzen. Bij die telefoontjes zeggen ze b.v. niet de totaal prijs en zeggen niets over energie belasting en transport kosten.
climasat Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 Beste Pukje, Blijkbaar heb ik het draadje gemist, kun je me de link geven? Ik kan het niet vinden. Groeten...
satcat Geplaatst: 22 februari 2009 Geplaatst: 22 februari 2009 Origineel bericht van: climasat De Nederlandse Energiemaatschapij is op diverse verglijking site's wel goedkoper dan andere energie leveranciers, maar is dit ook echt zo? De NEM is €50,- duurder met zijn vastrecht voor zowel gas als elektriciteit dan Nuon Essent en Eneco. Als zuinige verbruiker ben je duurder uit. Het blijft altijd rekenen vannuit je eigen verbruik en houdt er rekening mee dat sommige vergelijkingssites gefinancierd worden door de maatschappijen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen