renebianca Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 wie weet raad bij een triax 78 met multiblox astra 1 links tegen de arm gezet krijg vervolgens astra 3 niet goed uitgericht (rechts van de arm) shotel staa op een plat dak en heeft een goed zicht
Eduard07 Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Origineel bericht van: renebianca wie weet raad bij een triax 78 met multiblox astra 1 links tegen de arm gezet Als voor de schotel staat of erachter? Origineel bericht van: renebianca krijg vervolgens astra 3 niet goed uitgericht (rechts van de arm) shotel staa op een plat dak en heeft een goed zicht Als je voor de schotel staat, moet Astra3 links van de arm. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast lianne28 Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Ik heb het afgelopen weekend ook geprobeerd. Het duurde bij mij een uurtje voordat ik er achter kwam dat mijn ontvanger stond ingesteld op een frequentie die niet bestond op de astra 3. Toen alles goed was ingesteld had ik hem zo. Gr. Johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen