Snuffer Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Ik zou graag jullie info willen hebben en wel voor het volgende. Vanaf vandaag ga ik deze week de Nieuwe Horizon meter voor TELE-Satellite testen de HD-TC8 deze meter kan Turbo-8PSK-QPSK-BPSK op C, KU en de KA-Band Vandaag even gekeken op de Astra 19,2 maar ben nieuwsgierig wat jullie als hobby mensen ook zouden willen weten van dit soort mooie spul. Laat eens horen buiten een signaal ber meting etc om he. Ron TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Snuffer Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 Sjaak IK heb geen idee van de prijs hij is als sample gestuurd vanuit de UK kan wel even informeren hiervoor bij hun. Maar of ze het zelf al weten haha (prijs beetje drukken??? slecht raport hahah) TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
TokeMUp Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Snuffer, - Snelle satelliet herkening. - Beeper voor signaal sterkte. - Werkings duur batterij. (zoals eerder vermeld) - Gewicht. - Draag tas. - Contrast. (zoals eerder vermeld) - BER. (zoals U zelf vermeld) Allen spijtig dat hij enkel sat doet. Voor mij komt enkel de Promax in aanmerking. mvg
Gast Maarten1948 Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Hallo, Ik ben nieuw op dit forum, sinds kort ben ik inhet bezit van Horizon HDSM meter, gekocht in Engeland. wie kan mij helpen met downloaden van sateliten en een goede uitleg geven hoe alles werkt, ik ben a-technish
Snuffer Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Geplaatst: 1 juni 2009 Maarten dize meter werkt zo heerlijk simpel heb je geen boekje erbij??? Welke woonplaats heb je misschien in de buurt dan kan ik het mooi uitleggen Ron AMsterdam TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Ventura Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Voor snuffer: * C/N meting * MER meting * Before BER meting * meetresolutie * leesbaarheid van display in zonlicht * batterij oplaadtijd en gebruik * frequentiegebied instelbaar * gebruiksvriendelijkheid
redfox Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 @ maarten1948, ik heb je in een PM de link gestuurd naar een Nederlandstalige handleiding van de Horizon HDSM V3 USB, misschien kan je er wat mee doen? Dreambox DM8000 rev 1.2 OpenPli 4.1Visiosat Big Bisat, 7 x twin lnb Alps 28E-23E-19E-13E-7E-1W-5W2 x EMP-Centauri P.168-W V2Satlook NIT Color
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen