peterksr Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 hallo, ik heb een laptop waar ik nu windows vista premium draai met nog een partitie van 8 gig . ik zou daar graag om te proberen win 7 op instaleren om een te kijken hoe deze werkt en er uit ziet. kan ik dat op de parititie instaleren ? en zo ja kan ik dan ook switchen tussen vista en win 7 ? Ik weet dat er een progje bestaat dat dit kan met xp en vista. kan ik eventueel de bewuste partitie groter maken zonder iets te veranderen in de andere partitie wat betreft de programma's die er op staan ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
winwiz Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 7 Gb is te klein. Je kunt vanuit Vista wel de huidige partitie kleiner maken. Ga naar Computer dan rechter muis knop -> beheren Ga naar schijfbeheer, kies de partitie waar Vista op staat en kies dan Volume verkleinen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
peterksr Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 dank je voor je reaktie maar als ik dat doe wat je voorsteld zegd hij na enige tijd toegang geweigerd en is de partitie niet gewijzigd. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Sjattuh Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 als admin inloggen Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
peterksr Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 Origineel bericht van: Sjattuh als admin inloggen hallo, ik ben aan het proberen om in te loggen als adm maar krijg het niet voor elkaar,kan je mij mischien aangeven hoe dit moet ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Sjattuh Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 start eens in safe mode up (F8 Menu gedurende opstarten) Als het goed is staat daar een user Administrator bij Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
peterksr Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 oke ik heb nu een partitie van 40 gig gemaakt maar hoe koppel ik dit dan weer aan de d partitie ? zie foto gr peter 1 maal VU+ DUO +
Sjattuh Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Dat is 40MB en ik zou het niet weten Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 is inderdaad 40 Mb, even vergroten dus naar een gig of 30 a 40. Dit wordt ook weer vrij ruimte, dan kun je twee dingen doen. In de vrije ruimte gaan staan en rechter muisknop -> nieuw eenvouding volume maken of op het stuk van 8 Gb staan en met rechtermuisknop => volume vergroten (wil niet altijd werken) Als laatste niet werkt kun je de kleine volume ook verwijderen en dan 1 nieuwe volume aanmaken. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen