dreamlover8000 Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 is tele2 modem davolink dv201 vervangbaar. reden dat ik wil vervangen: supertrage wlan verbinding en alleen wep key encryptie. Volgens tele2 zelf kan dit modem niet vervangen worden. poorten zijn geprogrammeerd voor digitale tv en telefonie
WPW Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Klopt, koop zelf een router(met firewall)+wifi en gebruik de DMZ van die DVL. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
peterksr Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 kan je hier b.v. ook een asus wl-500g premium voor gebruiken ? ik heb tele2allin. gr peter 1 maal VU+ DUO +
WPW Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Maakt allemaal niet uit, door de DMZ neemt je 2de router alles over, behalve de dsl internet link uiteraard. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
peterksr Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Origineel bericht van: WPW Maakt allemaal niet uit, door de DMZ neemt je 2de router alles over, behalve de dsl internet link uiteraard. kan je mij soms vertellen wat je bedoelt met DMZ ? en hoe je dat moet instellen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
WPW Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Citaat: NAT -- DMZ Host The DSL router will forward IP packets from the WAN that do not belong to any of the applications configured in the Virtual Servers table to the DMZ host computer. Enter the computer's IP address and click "Apply" to activate the DMZ host. Clear the IP address field and click "Apply" to deactivate the DMZ host. Warning : If you enable DMZ host, please be aware that you activate a proper firewall on the PC with the DMZ host IP address to prevent security issues. En dan het statische adres invoeren van je eigen router, kzal zo eens zoeken want ik heb hier al eerder over geschreven. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Effe zoeke en gevonde gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast snizzle Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Ik heb gewoon een Speedtouch modem aan mijn Tele2 verbinding hangen. Transparant ingesteld en mijn Linksys WRV200 belt in ( PPOE) Hogere snelheden, alles zelf instellen en geen probleem meer met opzetten van VPN verbinding.
dreamlover8000 Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Geplaatst: 1 maart 2009 hoe zijn die inbelgegevens dan te achterhalen?
Gast snizzle Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Een vriendelijk iemand bij Tele2 helpdesk die voor de verandering wel mee wou helpen. Gebruikersnaam is veelal af te leiden wachtwoord niet. Zakelijk Tele2 werkt op dezelfde manier maar daar kan je ook wat universeels invullen zodat het gewoon werkt. Dat Davolink kreng is bijna niet fatsoenlijk te gebruiken voor IPSEC VPN verbinding wat ze zowel zakelijk als particulier niet op de site hebben staan. Zakelijk stond zelfs op de site dat het perfect ondersteunt werd.
WPW Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Mja tot de volgende grote aanpassing en dan ligt jou modem eruit... en die DV werkt prima in DMZ mode, ook ipsec/vpn. Draai er al jaren mee. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen