Ga naar inhoud


[Strong 8100] Strong 8100 originele recente software gezocht


Gast thaj

Aanbevolen berichten

Wie heeft recente originele software voor de Strong 8100 die goed werkt met de nieuwe en oude smartcard van canaldigitaal. Heb zelf op internet wel de V22 software gevonden, deze is echter van 2001 en werkt niet goed, beeld valt steeds voor een paar seconden weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Thaj

Volgens mij is dit tot nu toe nog het beste versie http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1636019#Post1636019] Als je de nieuwe Merlin smardcard er in doet werkt de oude seca smardcard niet meer,ook niet bij de orginele v22 firmaware althans bij mij was dat zo, verder werkt deze versie van interpol tot nu toe nog prima staat al bijna een week op mijn strong 8100 je moet wel een pidscan doen bij 1804 in de buurt op alle nl zenders.....M.v.g. Bertusk

P.s.link [8100] Sattracker TVV en Merlin ready [No Seca2]

4 Lnb's

2x Strong 8000/8100

8000 Complete TVV Merlin seca2 by interpol

8100 Merlin ready by Interpol no seca

Link naar reactie
Delen op andere sites

De originele V22 software is vast wel een paar keer gepatched na 2001. De huidige versie die ik heb (van 2001 dus) werkt niet goed, het beeld valt steeds voor een paar seconden weg. Een patch voor de V22 software of een gepatchte versie van na 2001 is er misschien wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thaj
De originele V22 software is vast wel een paar keer gepatched na 2001. De huidige versie die ik heb (van 2001 dus) werkt niet goed, het beeld valt steeds voor een paar seconden weg. Een patch voor de V22 software of een gepatchte versie van na 2001 is er misschien wel.

nou niet dus
dikke pech dit is er en hier mee moet je het doen
lukt het niet om wat voor reden dan ook is de enigste oplossing Sattracker
waneer dat niet goed genoeg is koop dan maar een andere decoder want meer opties zijn er niet

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het misschien mogelijk om de V20 software voor de Strong 8000 in de Strong 8100 te zetten. Of is het mogelijk om die software te converteren naar een versie voor de Strong 8100?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...