Gast decodertje Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Hier in Almere valt minimaal een paar keer per jaar de stroom uit. Ik vraag me af hoe vaak het in andere gemeentes gebeurt.
Sjattuh Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 ongeveer 3x per week.. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Tonskidutch Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 de zoekstring "stroomstoring jaarlijks" zal een en ander opleveren met als crux daar waar energiened alle storingen moet (MOET) melden. is echter niet publiek, hahaha energie leveranciers werven met van alles en nog wat, maar open inzicht geven in stroomstoringen is blijkbaar iets te openbaar. chiao A Forest The Cure
Moderator wiz Geplaatst: 23 februari 2009 Moderator Geplaatst: 23 februari 2009 Nou we hebben em voor dit jaar weer gehad dan :-) groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast decodertje Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 hier vandaag voor de tweede keer dit jaar.
SingleSlow Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 De eerste dit jaar was hier op 23 januari. Duurde van 00.42 uur tot 09.30 uur met als gevolg een vergoeding van 55,00 Euro. SingleSlow
droompje Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 In Boskoop als het heel hard ontweert klapt de aarlek eruit Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
paardengek Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Gisteravond een kleine stroom uitval gehad van ca 1 minuut. De oorzaak was een marter, die even in een trafohuisje op een 110 kv lijn beet. Gevolg: een dode marter en even geen stroom. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
WPW Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Koekje erbij? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
leo1949 Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Origineel bericht van: Paardengek De oorzaak was een marter, die even in een trafohuisje op een 110 kv lijn beet Het lijkt mij meer dat het een 10 kV huisje is of mischien 50 kV want dat zijn de spanningen van het stedelijk transportnet. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Con Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 De één na laatste keer wat het die uiensnijder die zonodig in de elektra-masten moet vliegen. Nu, een week geleden, om 23.00 uur, gelukkig dat ik het in de gaten had, kon ik mijn mobieltje tijdig als wekker gebruiken. Voor de vragers, ja, de spanning was weer tijdig terug om heerlijk, voor mijn werk, te kunnen douchen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator wiz Geplaatst: 23 februari 2009 Moderator Geplaatst: 23 februari 2009 Heb je mazzel, die warmtekracht centrale die electriciteit opwekt en met de warmte de stadsverwarming moet leveren schijnt het nog steeds niet te doen. In grote delen van Almere stad hebben zo'n 40.000 huishoudens geen warm water en verwarming. Grote kans dat daar de storing is ontstaan. Heeft toch zo zijn voordelen om een eigen cv te hebben... Sterkte voor de almeerders onder ons die nu verstoken zijn van warmte en warm water! groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast dreamer66 Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Heerlijk aan fonduen gisteren in heerenveen bij me vriendin en ineens was het gebeurt een marter ging zichzelf roosteren. Maar was van korte duur gelukkig,dus heb na die tijd nog genoeg kunnen eten En ben dan ook steward bij heerenveen daar gingen de lichtmasten zaterdag wel heel snel na de wedstrijd uit of dit storing was of bezuiniging of een foutje dat weet ik dus nog niet.
Ou-Tannu Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 hier 12 km van heerenveen geen dippie gehad iig niet merkbaar of t was net op een andere fase dan dat ik monitor en marters houden nou eenmaal van stroom laatste uitval hier was ook door een marter die zich zelf even in het onderstation ging roosteren op een 110kV transflo en er is een aardige pagina met storingen voor elec / gas even googlen Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
alx Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Decodertje, Valt eigenlijk wel mee; vergeleken met een aantal jaren terug. Stonden we, met z'n allen, wel een paar keer per maand bij de (nog houten) patatzaak. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen