el bobo Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 inderdaad ja... aantal jaren geleden woonde ik nog in almere-stad en het gebeurde toen zo vaak dat ik wekker op battarijen had gekocht.
JosFop4Sat Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Dit jaar nog geen storing gehad.Vorig jaar 1 keer en dat duurde minder dan 2 uur. Wel een dip van 1 sec gehad, toen een idiote automobilist in een trafohuisje reed. De helft van het dorp zat 6 uur in het donker. Het platteland heeft blijkbaar minder te duchten. Ik moet toegeven dat ik er baat bij heb, want ik werk bij een noodverlichtingsfabrikant. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Coliseo Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Origineel bericht van: JosFop4Sat Ik moet toegeven dat ik er baat bij heb, want ik werk bij een noodverlichtingsfabrikant. In 'n kaarsfabriek ?
JosFop4Sat Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Nee, You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Coliseo Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Origineel bericht van: JosFop4Sat Nee, Zoiets bedoelde je waarschijnlijk...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen