Gast Sandeb Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Mijn Aston Wamba 311 geeft regelmatig een melding van gecodeerde uitzending terwijl de Canal Digitaal kaart gewoon in het apparaat zit. Als ik de smartcard eruit haal en er daarna weer in doe , werkt het weer . Is dit een kwestie van software updaten ? Het apparaat geeft aan : Applicatie versie 12300 Bootversie 21000 Applicatie type 80E Serienummer 1229622 Hardware 107020A551 De automatische software update via satelliet geeft een foutmelding. Ik heb zelf geen Connection Kit . Wat is wijsheid ???
planetbitworld Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Even langs gaan bij een dealer die een update kabel heeft. En vragen als je de kabel kunt lenen/huren of dat zij de ontvanger voor je kunnen updaten. De online update werkt bij veel ontvangers niet. Dit kan worden verholpen door er een nieuwe bootloader in te plaatsen, Maar ook hiervoor is een update kabel nootzakelijk. Dus je ontkomt niet aan de update kabel of het laten updaten van je ontvanger. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
tolwan Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Hallo planetbitworld Waar kun je de firmware downloaden ? Laat ff wat weten want hier heb ik hetzelfde probleem Alvast bedankt
planetbitworld Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Als je mij een e-mail adres geeft via p.m dan stuur ik je de laatste firmware (wel uit 2008) toe. Deze schijnt wel gewoon goed te werken met NL Seca kaarten. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen