Gast AlanS Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Een goede vriend zijn vader is overleden. Hij vroeg of ik misschien het nummer: "How deep is the ocean, how high is the sky." kon vinden voor het afscheid. Hij sprak over de zanger Fisher. Ik neem aan dat hij Toni Fisher bedoeld want die kom ik namelijk op google tegen. Of zijn er nog meer Fishers die dat nummer zingen? De platenzaak heeft hem niet en bestellen duurt te lang. Iemand hier die hem toevallig heeft?
Nowtv Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Eddie Fisher HOW DEEP IS THE OCEAN (How High is the Sky) (Irving Berlin) Of Miss Toni Fisher Wat is je mail adres ?
bash! Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 AlanS, Ik ben er verschillende an het binnensloeberen voor je zo te zien van verschillende artiesten. Zo ook van Sinatra maar dan met titel "how deep is the ocean how BLUE is the sky". Ik zie zo wel of dit het zelfde nummer is... Zodra ze er zijn geef ik een gil. Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast Django Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Eddie Fisher is juist. Helaas heb ik hem niet meer in mijn 78 toeren verzameling.
ptmtv Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Woow dat is een oudje, klinkt echt als 1960! Heb je er misschien wat aan? Ik heb hem hier voor je neergezet. 1960 - Miss Toni Fisher - How Deep Is The Ocean Succes. Ron
Gast AlanS Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Zo wat een informatiebron is het toch hier. Reuze bedankt namens de rouwende familie.
Gast AlanS Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 Waarschijnlijk moet het Chat baker of eddie fisher worden. zijn ze nog niet over uit
bash! Geplaatst: 23 februari 2009 Geplaatst: 23 februari 2009 De Diana Krall versie die ik je net stuurde is ook ERG mooi (en van iets betere kwaliteit aangezien deze iets recenter is ) Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast AlanS Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Ik zoek nog steeds de Eddie Fisher versie. Niemand plaatje op zolder?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen