Gast aart44 Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ja en hoe denk je daar dan in te loggen als die mogelijk er niet is, en je alleen een inlog scherm ziet Inlogscherm daar staat de inlog en paswoord toch op ,Angel en Fire maar je moet daarna nog wel eerst registreren. Er bestaan ook Duitse forums voor de CTech.
Gast aart44 Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Origineel bericht van: tgg Er bestaat nog steeds een heel goed Italiaans forum (ENGELEN- VAN-VUUR....)met alle firmware en settings voor de CTech. Dat is me bekend maar nu kom ik er nooit meer!!
tgg Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Origineel bericht van: aart44 Er bestaan ook Duitse forums voor de CTech. Zou je een hint kunnen geven (evt. pm) van een goede duitse site? Ik heb wel wat gevonden, maar alleen maar van die algemene sites... grt.Teun
Gast aart44 Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Origineel bericht van: tgg Zou je een hint kunnen geven Een hint Google eens op "funfiles clarke tech".
planetbitworld Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Bootloader omzetten gaat prima. Ook het weer terug zetten van de clarke-tech bootloader naar de maxplus bootloader gaat prima. Bij voorkeur van te voren even een factory reset uitvoeren. Anders komt de ontvanger terug in een of andere onbekende taal. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
tgg Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Origineel bericht van: aart44 Een hint Google eens op "funfiles clarke tech". THANKS, mijn duits is beter dan mijn Italiaans...
Gast HobbyMan Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Origineel bericht van: planetbitworld Bootloader omzetten gaat prima. Ook het weer terug zetten van de clarke-tech bootloader naar de maxplus bootloader gaat prima. Bij voorkeur van te voren even een factory reset uitvoeren. Anders komt de ontvanger terug in een of andere onbekende taal. Waar is die maxplus bootloader te vinden wil toch de org firm terug zetten van de max. Thx
trust Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Ook hier de sprong gewaagd , netjes eerst een factory reset gedaan en de taal op NL gezet . Helaas na het inspelen van de bootloader en firmware kwam hij terug in een (voor mij) onbegrijpelijke taal . Na even puzzelen toch weer de juiste taal gevonden Dus een tip , kijk op welke regels de relevante menu's staan en noteer eerst welke handelingen die je moet doen . Ook je zenderlijst eerst opslaan is handig . @ Ron , werkt de Maxplus Firmware niet met de C-Tech bootloader ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast HobbyMan Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Hoi, Nee de Ctech heeft een eigen boot en de max ook. Het naar Ctech zetten was al geen probleem. Maar terug naar de max was ik op zoek naar de bootloader van de max. Maar inmiddels heb ik de bootloader gevonden. Dus kunnen we hobbyen.. Ron
trust Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Na het posten van mijn vorige bericht op een ander board , kreeg ik de volgende aanvulling : Je hebt het bijna goed gedaan. Je moet een factory reset doen maar nog geen taal instellen. Als je dan de nieuwe booloader en firmware laad krijg je nog steeds de taal keuze te zien en kun je direct nederlands selecteren Heb je een zoek-tip voor die bootloader ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast HobbyMan Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Hey. Zoeken is nergens voor nodig. Ik stuur wel een mail. Ron
trust Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Origineel bericht van: HobbyMan Hey. Zoeken is nergens voor nodig. Ik stuur wel een mail. Ron Bedankt !! Maareh , bij m'n zoektocht kom ik toch berichten tegen van nieuw geleverde Maxplussen met bootloader 2.10 er in . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Alventali Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Ook is voor de max ondertussen weer een nieuwe firmware uit. Sinds 17-3 De 2.14p Hiermee zouden de updates ook weer werken. En verder is de interface wat aan gepast ziet op oog mooi uit. Kan de seca3 update fix zelf helaas nog niet testen omdat ik de nieuwe kaart nog niet binnen heb. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
trust Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Heb de nieuwe kaart ook nog niet , maar was nieuwsgierig hoe e.e.a. er met de C-Tech FW uitzag . Zie weinig verschil , Fastscan zit er gewoon in . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
planetbitworld Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Origineel bericht van: Alventali Ook is voor de max ondertussen weer een nieuwe firmware uit. Sinds 17-3 De 2.14p Hiermee zouden de updates ook weer werken. En verder is de interface wat aan gepast ziet op oog mooi uit. Kan de seca3 update fix zelf helaas nog niet testen omdat ik de nieuwe kaart nog niet binnen heb. Heb je toevalig screen schots van de osd? 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen