Amager95 Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Victoria Bernadotte gaat dan toch eindelijk zich verloven met Daniel Westling. In voorjaar 2010 volgt de bruiloft. Bericht is officieel bevestigd door het Zweedse Hof. bron: SVT Ik ben benieuwd of dan volgend jaar er een optreden zal zijn van ABBA zoals dit was bij de bruiloft van Victoria's ouders, Gustaf en Silvia in 1976.
Ome Merde Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 YES! ik zie uit naar het feesie, altijd leuk merDe deze ruimte is te huur
Fiene56 Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Ik ga dan echt niet de gehele dag voor de buis zitten, en abba ? ik denk niet. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
kees hekstra Geplaatst: 24 februari 2009 Geplaatst: 24 februari 2009 Trouwde ze maar met mij hmmm een pittig ding!! Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Sverige Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Ze hebben er wel 7 jaar over gedaan voordat het dan eindelijk zover was.... maar ze heeft wel gelijk... zo iets moet je erg goed over nadenken Het was gisteren gespreksonderwerp nr 1 op zowel TV4 als op SVT. Interessant... Dat het koningshuis de moderne media kent bewijst de eigengemaakte video die op diverse websites te zien is, waaronder youtube : http://www.youtube.com/watch?v=z7fMsvsZe_c - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Mecoi Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Trouwde ze maar met mij hmmm een pittig ding!! Kun je beter niet doen je kunt haar toch niet onderhouden.
patyv Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Origineel bericht van: Mecoi Trouwde ze maar met mij hmmm een pittig ding!! Kun je beter niet doen je kunt haar toch niet onderhouden. Er zal vast genoeg binnen komen. Net als bij onze kroonprins. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
Fatfreddy Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Origineel bericht van: patyv Origineel bericht van: Mecoi Trouwde ze maar met mij hmmm een pittig ding!! Kun je beter niet doen je kunt haar toch niet onderhouden. Er zal vast genoeg binnen komen. Net als bij onze kroonprins. Hoe weet je nu hoeveel Daniel Westling in te brengen heeft ? Over onze kroonprins zal ik het dan maar niet hebben.
Neptunus Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Origineel bericht van: Mecoi Trouwde ze maar met mij hmmm een pittig ding!! Kun je beter niet doen je kunt haar toch niet onderhouden. Bovendien is de kans groot dat zij jou alle hoeken van de kamer laat zien! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Agent Mike Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 net zo boeiend als ik hoor dat de dochter van de buurman zijn tuinman zijn broer gaat verloven. koningshuizen zijn niet meer van deze tijd.
Amager95 Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Geplaatst: 27 februari 2009 Origineel bericht van: Agent Mike net zo boeiend als ik hoor dat de dochter van de buurman zijn tuinman zijn broer gaat verloven. koningshuizen zijn niet meer van deze tijd. wat dan wel?
Gast Agent Mike Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 eigenlijk niets. Ik zit ook niet te wachten op nieuws over verlovingen/trouwpartijen of geboortes van celebs. Zijn prive zaken. Het enige wat belangrijk is, is deze zaken voor jezelf of naasten. Daarbij heb ik het niet zo op royalty. Als je bekend/succesvol/rijk of aanzien hebt, moet je daar zelf voor gezorgd hebben.. Niet omdat je zo geboren bent.
mereltje Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 En ze leefden nog lang en gelukkig Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Fatfreddy Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Shrek en Fiona leven ook lang en gelukkig , dat raakt mij veel meer.
Neptunus Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: Fatfreddy Shrek en Fiona leven ook lang en gelukkig , dat raakt mij veel meer. Ha, ha! Die is leuk! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen